آلکساندر نوری به دنبال خلق شگفتی

کد خبر: 655515

شاگردان آلکساندر نوری عصر امروز در یکی از حساس ترین دربی های بوندس لیگا در شمال آلمان به مصاف هامبورگ خواهند رفت.

ورزش سه: هفته بیست و نهم بوندس لیگا در شرایطی امروز با دو دیدار بسته می شود که در یکی از بازی های مهم وردربرمن با هدایت سرمربی جوان ایرانی میزبان هامبورگ در دربی شمال آلمان خواهد بود. جدالی که برای هر دو تیم اتز اهمیت بالایی برخوردار است و سه امتیاز آن می تواند آنها را در ساحل آرامش و امنیت قرار دهد.
وردربرمن بعد از هشت هفته رویایی با هدایت نوری امروز در شرایطی گام به دربی شمال آلمان و رویارویی با رقیب دیرینه اش می گذارد که برای رسیدن به رویایی اروپایی شدن نیاز مبرمی به کسب برد در این مصاف دارد. نکته ای که سرمربی ایرانی برمن ها در کنفرانس مطبوعاتی اش به آن اشاره و مدعی شد شاگردانش کاملا آماده رسیدن به یک برد بزرگ در دربی شمال آلمان هستند.
برمن ها در هشت بازی گذشته خود صاحب 6 برد و دو تساوی شده اند تا با کسب 20 امتیاز کاملا از ورطه سقوط رهایی یافته و رویای کسب سهمیه یورولیگ را برای طرفداران شان به ارمغان بیاورند. این تیم که با 36 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد در صورت برد امروز با 39 امتیاز تا رده هفتم جدول صعود خواهد کرد که این اتفاق آلکساندر نوری و شاگردانش را در آستانه یک موفقیت بزرگ قرار خواهد داد.
آخرین دوئل دو تیم در دربی شمال آلمان نوامبر 2016 در خانه هامبورگ به تساوی 2-2 رسید و حالا طرفداران وردربرمن امیدوارند امشب در ورزشگاه وسر بتوانند شاهد یک برد شیرین دیگر از سوی تیم محبوب خود باشند. تیمی که در تمام هشت هفته گذشته خود موفق به گلزنی شده و تعریف و تمجید بسیاری از کارشناسان و اهالی فوتبال آلمان را برانگیخته است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها