رتبه ملی پوشان ایرانی در فوتبال اروپا+عکس

کد خبر: 656973

ملی‌پوشان ایرانی تیم‌های هیرنوین و آلکمار رتبه‌های پنجم و دوازدهم رده‌بندی برترین بازیکنان و پاسورهای فصل جاری اردویژه هلند را در اختیار دارند.

رتبه ملی پوشان ایرانی در فوتبال اروپا+عکس

خبرگزاری تسنیم: نیکولای یورخنسن، مهاجم تیم فاینود و رقیب اصلی رضا قوچان‌نژاد، مهاجم هیرنوین برای کسب عنوان آقای گلی با به ثمر رساندن 19 گل و دادن 11 پاس گل و کسب امتیاز 30 در رده نخست برترین بازیکنان و پاسورهای اردویژه هلند قرار گرفته است. ریکی‌فان (ویتسه)، تورنسترا (فاینورد) و کلاسن (آژاکس آمستردام) رتبه‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند. رده پنجم نیز به رضا قوچان‌نژاد با آمار 18 گل زده، 3 پاس گل و امتیاز 21 اختصاص یافته است. مهاجم تیم هیرنوین با نیکولای یورخنسن، همتای فاینوردی خود رقابت نزدیکی در 3 هفته باقی‌مانده اردویژه هلند جهت فتح عنوان آقای گلی خواهد داشت. هر چند قوچان‌نژاد امروز در مصاحبه با یک روزنامه هلندی تاکید کرد موفقیت و برتری تیمش را به آقای گلی که جنبه سرگرمی دارد ترجیح می‌دهد.

همچنین علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار با کسب امتیاز 16 رتبه پانزدهم رده‌بندی برترین بازیکنان و پاسورهای اردویژه هلند را در اختیار دارد. آمار این بازیکن 8 گل زده و 8 پاس گل است.
لژیونر
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها