روز انتقام آزمون از کازانی‌ها فرا رسید

کد خبر: 669086

امروز رقابت های لیگ برتر روسیه در حالی پیگیری می شود که در یکی از مهمترین بازی ها روستوف در جدالی حیثیتی میزبان روبین خواهد بود.

ورزش سه: دو باشگاه از جنوب روسیه در حالی مقابل هم صف آرایی می کنند که در سال های گذشته به خاطر پرونده های دعوی و حقوقی در مراجع قضایی اختلافات میان سران آنها به اوج خود رسید به خصوص در ماجرای مالکیت سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایرانی که تمام اخبار حاشیه ای جدال رفت دو تیم در کازان را به خود اختصاص داده بود.
روستوف که فصل چندان خوبی را سپری نمی کند و همچنان دستخوش مشکلات مالی قرار دارد برای رسیدن به آخرین سهمیه یورولیگ چاره ای ندارد تا در بازی های باقی مانده تا انتهای فصل امتیازات را به حساب خود واریز کند تا در بین چهار تیم برتر قرار بگیرد از همین رو به بازی امشب تنها به چشم گام اول برای صعود در جدول می نگرد.
در این بین سردار آزمون مهاجم ایرانی که فوتبال خود در روسیه را با پیراهن روبین در شهر کازان آغاز کرد بعد از تمام اتفاقاتی که در جدایی از این باشگاه رقم خورد انگیزه های فراوانی برای گرفتن انتقام دارد تا با این انگیزه امید اول طرفداران در گلزنی به روبین محسوب شود. سردار که در هفته های گذشته به خاطر خاموش شدن موتور گلزنی های خود با انتقادات فراوانی روبرو شد حالا این فرصت را دارد تا دوباره نگاه ها را به سمت خود جلب کند.
جدال دو تیم از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه المپیکو 2 آغاز می شود و طرفداران روستوف در فاصله چند ساعت تمام بلیت های حضور در ورزشگاه را پیش خرید کرده اند تا میزان حساسیت این دیدار بیشتر شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها