تعریف و تمجید پروین از تیم ملی

کد خبر: 680663

سرمربی پیشین تیم ملی کشورمان گفت: امیدوارم دوشنبه شب خاطره انگیزی برای فوتبال ایران رقم بخورد و من هم در کنار مردم تیم ملی را تشویق می‌کنم.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال: علی پروین درباره دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان، گفت: تیم ملی در این دوره با تفکرات کی‌روش مسیر مقتدرانه‌ای را پیش گرفته و خیلی خوشحالم که تا اینجا ملی‌پوشان شایستگی‌های خود را به بهترین شکل نشان داده‌اند. جا دارد به کی‌روش، دستیارانش و ملی‌پوشان بابت این نتایج تبریک بگویم. آفرین به این تیم شایسته که کسی نمی‌تواند به دروازه‌اش نزدیک شود، چه برسد به اینکه گل بزند.
وی ادامه داد: درست است که تیم ملی تا اینجا عالی کار کرده، اما اطمینان دارم کی‌روش همه تمرکز تیم را به بازی ازبکستان معطوف کرده است. به هر حال فوتبال است و هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. در صحبت‌های اخیر کی‌روش متوجه شدم که او تاکید کرده تا قبل از کسب نتیجه موردنظر در بازی ازبکستان، کسی حق شادی ندارد و این اوج حرفه‌ای‌گری او را می‌رساند.
پروین خاطرنشان کرد: سعی می‌کنم در کنار مردم عزیز کشورمان دوشنبه شب به ورزشگاه آزادی بروم و تیم ملی را تشویق کنم. امیدوارم در سایه حضور پرشور هواداران شب خاطره انگیزی برای فوتبال ایران رقم بخورد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها