پدیده به دنبال محروم کردن بازیکن سیاه‌جامگان

کد خبر: 681829

باشگاه پدیده خراسان به دنبال محروم کردن هافبک دیگر تیم مشهدی حاضر در لیگ برتر است.

خبرگزاری تسنیم: تمرینات تیم پدیده خراسان در حالی از روز سه‌شنبه 16 خرداد در مشهد آغاز شده است که بازیکنان جدید این تیم یک روز در میان در تمرینات این تیم آفتابی می‌شوند. با توجه به این قضیه مهاجری از شاگردانش خواسته از فردا (یکشنبه) به طور منظم در تمرینات شرکت کنند تا مراحل آماده‌سازی خود را به صورت جدی برای فصل آینده آغاز کنند.
با توجه به اینکه مصطفی احمدی قبل از تمدید قرارداد با باشگاه سیاه‌جامگان با باشگاه پدیده قرارداد دو ساله امضا کرده بود این تیم مشهدی قصد دارد شکایت خود از این بازیکن را به طور جدی پیگیری کند. البته مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان به دنبال رایزنی با پدیده‌ای‌ها هستند تا این ماجرا را پیگیر نباشند.
باشگاه پدیده صحبت‌های مقدماتی را با محمدرضا خلعتبری انجام داده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن در این تیم مشهدی به فوتبالش ادامه خواهد داد. او قرار است جانشین یونس شاکری شود که قراردادش برای فصل بعد با پدیده تمدید نشد.
مسئولان باشگاه پدیده برای برگزاری اردوی تیم‌شان در ترکیه از وزارت ورزش استعلام گرفته‌اند. در فصل گذشته وزارت ورزش از تیم‌های لیگ برتری خواسته بود اردوی خارج از کشور خود را به خاطر مسائل امنیتی کشور ترکیه در کشورهای دیگر برگزار کنند، اما برای این فصل به نظر می‌آید هیچ مانعی در این زمینه پیش‌روی تیم‌های لیگ برتری نیست. اگر مشکل خاصی پیش نیاید تیم پدیده 28 خرداد ماه برای برپایی اردوی 10 روزه راهی ترکیه می‌شود.
رضا مهاجری و دستیارانش روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری از بازیکنان جوان مشهدی تست فنی خواهند گرفت تا اگر بازیکنی مورد تأیید آنها قرار گرفت به لیست این تیم اضافه شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها