عرفانیان: فرصت‌های از دست رفته را زود جبران می‌کنیم

کد خبر: 682644

سرپرست باشگاه نفت تهران گفت:با تلاش مضاعف سعی می کنیم فرصت های از دست رفته را جبران کنیم.

خبرگزاری فارس: منصور عرفانیان درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت تهران گفت: می‌دانیم نقل و انتقالات مدتی است آغاز شده و بعضی از تیم‌ها تمرینات شان را شروع کرده‌اند. نفت تهران هم طی روزهای آتی کار تیمی خود را شروع خواهد کرد. نفت در برهه خاص و مهمی بود و می‌بایست مجموعه‌ای از موانع و مشکلات را حل و فصل می‌کردیم.
وی ادامه داد: اقدامات بسیار مهمی در بحث ساختاری و زیربنایی باشگاه انجام شده که با نهایی شدن اعلام خواهد شد. فقط عرض می‌کنم که ما دست روی دست نگذاشته‌ایم و در حال حل و فصل امورات مهمی هستیم.
سرپرست باشگاه نفت در ادامه افزود: همزمان در حال مذاکره برای انتخاب سرمربی هستیم و با گزینه‌های متعددی صحبت‌هایی شده و هر زمان انتخاب نهایی شد اعلام خواهیم کرد.
عرفانیان باشگاه نفت در پایان خاطرنشان کرد: صراحتا عرض می‌کنم در این برهه حساس و مهم به حمایت وزارت ورزش، اداره ورزش استان تهران، فدراسیون فوتبال،سازمان لیگ، هیات فوتبال تهران، پیشکسوتان و بزرگان فوتبال و علی‌الخصوص رسانه‌ها نیاز داریم و امیدوارم حمایت از بخش خصوصی را در عمل شاهد باشیم. ما به رسانه‌ها و خبرنگاران بسیار احترام می‌گذاریم و معتقدیم باید با آنها تعامل محترمانه و در چارچوب حرفه‌ای داشته باشیم، به همین دلیل آقای قدوسی به عنوان سخنگوی باشگاه انتخاب شد تا پل ارتباطی بین ما و رسانه‌ها باشد و من نیز هر زمان نیاز باشد از این طریق پاسخگو خواهم بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها