منصوری: احتمالاً لیگ را با ۱۳ تیم ادامه می‌دهیم

کد خبر: 691815

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد تا این لحظه فقط تیم شهرداری ساوه مدارک خود را به کمیته فوتسال تحویل نداده است.

خبرگزاری تسنیم: کریم منصوری، در خصوص اینکه آیا همه تیم‌های لیگ برتری فوتسال مدارک خود را به سازمان لیگ ارائه داده‌اند یا خیر، اظهار داشت: تا این لحظه همه تیم‌ها به جز شهرداری ساوه مدارک خود را کامل کرده‌اند و فقط این تیم مانده که تا ساعت 13 امروز(دوشنبه) فرصت دارد.
وی ادامه داد: با مشکلاتی که شهرداری ساوه دارد، احتمالاً از لیگ برتر انصراف خواهد داد. دیگر فرصت جایگزینی تیم دیگری وجود ندارد و به نظر می‌رسد لیگ را با 13 تیم ادامه خواهیم داد.
عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال درباره محرومیت یک مربی (رضا ناصری) و دو بازیکن لیگ برتری ( مصطفی نظری، علیرضا صمیمی) از همراهی تیم‌شان تا اطلاع ثانوی، گفت: این نفرات علیه کفاشیان و کمیته فوتسال مصاحبه کرده بودند و به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا اطلاع ثانوی محروم شوند. بحث انتقاد با توهین متفاوت است،‌ بعضی از این افراد جلسات هیئت رئیسه را دورهمی و برخی دیگر هم به کفاشیان توصیه کرده‌ بودند که از کمیته فوتسال استعفا کند. به این دلایل هیئت رئیسه تصمیم گرفت تا این نفرات فعلاً محروم باشند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها