منشا: طارمی بگذارد آقای گل می‌شوم/ دوست داشتم دربی آلمان در تهران برگزار شود

کد خبر: 693014

در همه فصل پیش او را می دیدم. بازی هایش را نگاه می کردم. در بازی های تیم ملی ایران هم و را می دیدم و می دانم که بازیکن باهوش، سریع، موقعیت شناس و فرصت طلبی است که به همین دلایل هم توانست آقای گل شود.

منشا: طارمی بگذارد آقای گل می‌شوم/ دوست داشتم دربی آلمان در تهران برگزار شود
منشا: طارمی بگذارد آقای گل می‌شوم/ دوست داشتم دربی آلمان در تهران برگزار شود
سرویس ورزشی فردا: گادوین منشا جزو اولین و شاید بهترین خریدهای این فصل تیم پرسپولیس بود که هنوز هم بسیاری از هواداران پرسپولیس او را مایه امیدواری تیم شان برای تکرار قهرمانی در فصل یپش رو می دانند. البته با انتشار شایعه جدایی طارمی، ارزش های این بازیکن بیش از پیش به چشم آمده است. فردا: رقیبت در خط حمله پرسپولیس از این تیم جدا می شود؟ - من اطلاعی ندارم.
فردا: چقدر از طارمی شناخت داری؟ - در همه فصل پیش او را می دیدم. بازی هایش را نگاه می کردم. در بازی های تیم ملی ایران هم و را می دیدم و می دانم که بازیکن باهوش، سریع، موقعیت شناس و فرصت طلبی است که به همین دلایل هم توانست آقای گل شود.
فردا: فکر می کنی از پرسپولیس برود؟ - نمی دانم چه تصمیمی برای آینده اش گرفته است. بازیکن حق دارد برای خودش تصمیم گیری کند و او هم از این قاعده بیرون نیست. به هر حال هر جا که باشد برایش آرزوی موفقیت می کنم.
فردا: خیلی ها زوج شما دو نفر را یک خط حمله رویایی می دانند!؟ - البته اگر این اتفاق بیفتد خیلی خوب می شود. اگر بتوانم کنار بازیکنی باشم که هم گل می زند و هم پاس گل می دهد قطعا ضریب کارایی خودم هم بالا می رود و بیشتر می توانم به تیمم کمک کنم.
فردا: می دانی به چه تیمی آمده ای؟ - فکر می کردم می دانم ولی از وقتی با پرسپولیس تمرین می کنم و بازیکن این تیم شدم تازه فهمیدم که هیچ چیزی از اتفاقات حول و حوش این تیم نمی دانستم.
فردا: بیشتر در این باره توضیح می دهی؟ - خب می دانستم پرسپولیس تیم پرطرفداری است. این را در دو بازی که روبروی این تیم در لیگ قبل داشتیم فهمیدم. دربی را هم که دیدم متوجه شدم پرسپولیس از استقلال هم بیشتر تماشاگر دارد ولی جو اطراف این تیم را حس نکرده بودم. در این مدت که بعد از تعطیلات به تهران برگشتم و با تیم هستم در همه جا با مردم روبرو می شوم و آنها می خواهند با من عکس بگیرند و کلی درباره تیم از من سئوال می کنند و از این مسایل که همه اش برایم جالب است و اینجا بود که تازه متوجه شدم بازی برای یک تیم با طرفداران چند ده میلیونی یعنی چه.
فردا: خواسته های شان از تو چیست؟ - اینکه تیم قهرمان شود. فقط همین برای شان مهم است. دوست دارند من گل بزنم و پرسپولیس باز هم قهرمان شود. خیلی برای شان مهم است که از استقلال عقب نمانند و دوست دارند این برتری که در فصل پیش نسبت به استقلال داشتند در این فصل هم ادامه پیدا کند.
فردا: این فصل چند گل می زنی؟ - من در پیکان 15 گل زدم. این به خاطر شرایط تیم و خودم بود. البته پارسال هم از نظر بدنی آماده بودم ولی امسال می خواهم از پارسال هم بهتر بدنسازی کنم. البته بدنساز پرسپولیس هم خیلی حرفه ای است. ضمن اینکه در پرسپولیس یک خط هافبک فوق العاده هم پشت سر مهاجمان هست که به ما کمک می کند بهتر و راحت تر در موقعیت گل قرار بگیریم. جمیع این اتفاقات می تواند به من کمک کند بیشتر گل بزنم.
فردا: بودن سیامک نعمتی در پرسپولیس چقدر به تو کمک می کند! شما هر دو از پیکان به این تیم آمدید؟ - اول باید ببینیم به ما بازی می رسد یا نه(خنده). پرسپولیس اینقدر ستاره دارد که ما باید تلاش کنیم به ترکیب اصلی برسیم. علاوه بر آن اگر سیامک بازی کند خب طبیعی است که می داند من از کدام کانالها به خط دفاع حریف نفوذ می کنم و این می تواند یک گام به جلو برای برانکو به حساب بیاید که راحت تر از آنچه می خواهد به نتیجه برسد. ما باید همه با همکاری کنیم. ممکن است سیامک برای طارمی یا یک مهاجم دیگر پرسپولیس یک پاسور مکمل عالی شود. این هماهنگی ها در دل لیگ و مسابقات دوستانه و تدارکاتی بدست می آید.
منشا: طارمی بگذارد آقای گل می‌شوم/ دوست داشتم دربی آلمان در تهران برگزار شود
فردا: می روی برای آقای گلی؟ - حتما این تلاش را خواهم کرد. چون این علاوه بر خودم به سود تیمم هم خواهد بود. البته اگر مهدی طارمی بگذارد(خنده).
فردا: برخی می گویند مهدی طارمی نمی رود!؟ - نمی دانم. من سرم را به کار خودم گرم می کنم چون این دوره سخت بدنسازی باید تمرکز داشته باشم تا مصدوم نشوم.
فردا: قرار است در آلمان دربی برگزار کنید؟ - ظاهرا که اسپانسر باشگاه این برنامه ریزی را کرده است. حتما این اتفاق برای ایرانی هایی که در آلمان هستند جذابیت بالایی دارد چون کمتر فرصت می شود به ایران بیایند و دربی را از نزدیک ببینند.
فردا: چه حسی داری که می خواهی در دربی دوستانه در آلمان بازی کنی؟ - خیلی هیجان زده نیستم. دوست داشتم این دربی در تهران بود که شهر اصلی این دو تیم است.
فردا: فکر می کنی این بازی هم حساسیت داشته باشد؟ - قطعا این اتفاق می افتد. دربی در همه کشورها برای تیم های همشهری مهم است. قطعا در رسانه ها هم به آن می پردازند. بازی خوبی خواهد شد.
فردا: دوستانه بودن این بازی چه تأثیری روی عملکرد بازیکنان می گذارد؟ - هیچ نقشی ندارد. بازی دربی که دوستانه نمی شود! اگر برای آنها می شود برای پرسپولیس هم می شود. نتیجه این دربی در دربی های کلی محاسبه می شود. همانقدر که ما دوست نداریم در این بازی ببازیم و می خواهیم رقیب همشهری را شکست بدهیم آنها هم همین حس را دارند. پس دربی دوستانه معنی و مفهمومی ندارد.
فردا: راستی خبر داری که نعمتی گفته می خواهد به استقلال در دربی گل بزند؟ - جدی! عالی است. او روحیه بالایی دارد و پارسال هم برای پیکان 5، 6 گل زد. امیدوارم موفق باشد.
فردا: استقلالی ها خیلی برای این دربی کری نخوانده اند!؟ - چون این دربی بیرون از فضای لیگ است قطعا کری خوانی هایش هم کمتر از لیگ است.
فردا: به نظرت پرسپولیس این فصل هم قهرمان می شود؟ - این تیم ظرف دو سال اخیر بهترین فوتبال را در ایران بازی می کرد و من و بقیه بازیکنانی که به این تیم آمدیم هم برای همین این انتخاب را داشتیم. حتما می خواهیم کاری کنیم که این اتفاق بیافتد.
فردا: در پرسپولیس راحت تری یا در پیکان اوضاع بهتر بود؟ - هر دو خوب هستند. در پیکان کسی به ما توجه نمی کرد و بی سر و صدا دنبال تمرین و بازی بودیم ولی اینجا هیجان زیادی در تمرین و بیرون از آن حاکم است. خیلی این جو را دوست دارم. تیمی که تماشاگر زیاد دارد بازی در آن هم جذاب تر می شود.
فردا: با برانکو رابطه خوبی داری؟ - او یک مربی کاملا حرفه ای است. واقعا از کار کردن با او لذت می برم خیلی خوشحالم که فرصتی شد تا در تیم او بازی کنم. باید از این موقعیت نهایت استفاده را ببرم. البته فصل قبل هم با مجید جلالی خیلی راحت بودم و از او هم چیزهای زیادی یاد گرفتم ولی می خواهم از تجربیات بین المللی برانکو بیشتر استفاده کنم.
فردا: حرفی با هواداران پرسپولیس داری؟ - برای دیدارشان در استادیوم آزادی لحظه شماری می کنم.
منشا: طارمی بگذارد آقای گل می‌شوم/ دوست داشتم دربی آلمان در تهران برگزار شود
فردا: شادی گل خاصی را در نظر داری؟ - دارم روی این موضوع فکر می کنم. شاید نه! شاید هم بله! باز هم تکرار می کنم که بیشتر از شادی گل روی زدن آن تمرکز دارم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها