وعده‌های رئیس جدید فدراسیون بوکس

کد خبر: 764138

رئیس فدراسیون بوکس با بیان اینکه پس از سال ها این رشته ر از لاک خود خارج می کنیم، گفت: تا بازی های آسیایی اندونزی اکبر احدی هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد داشت.

وعده‌های رئیس جدید فدراسیون بوکس

خبرگزاری مهر: حسین ثوری در پایان مجمع انتخاباتی امروز سه شنبه فدراسیون بوکس گفت: از زحمات ناطق نوری رئیس سابق فدراسیون بوکس تشکر می کنم. مجمع انتخاباتی بوکس رقابتی بین دلسوختگان این رشته بود و من هم بعد از سالها ریاست هیات استان سیستان و بلوچستان، مربیگری و داوری، وارد انتخابات شدم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت هایی که وجود دارد احساس کردم می توانم منشا کار مثبت باشم و خودم را آماده کردم و خوشبختانه با ارائه برنامه هایم به مجمع رای آوردم.

رئیس فدراسیون بوکس تصریح کرد: امیدوارم با خرد جمعی و با استفاده از شایستگان این رشته بتوانیم بوکس را پس از سالها از لاک خود خارج کنیم تا همپای سایر رشته ها در میادین بین المللی مدال آور باشیم.

ثوری ادامه داد: در حق ورزشکاران این رشته اجحاف زیادی شده اما می دانم بوکس ایران قابلیت افتخارآفرینی دارد.

رئیس جدید فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که «آیا از حسینی رقیب انتخاباتی خود در فدراسیون استفاده خواهد کرد یا نه؟» گفت: در همین مجمع به وی پیشنهاد همکاری دادم تا بتوانم از فرد تاثیرگذار و با تجربه ای مثل وی استفاده کنم و امیدوارم پیشنهادم را بپذیرد.

ثوری ادامه داد: همه تصمیمات فدراسیون بر اساس خرد جمعی و راه اندازی شورای راهبردی انجام می شود.

وی همچنین با بیان اینکه اکبر احدی تا بازی های آسیایی جاکارتا در سمت خود به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس ابقا می شود، تصریح کرد: من اعتقاد به مربی خارجی دارم اما نه در بخش بزرگسالان و نمی خواهم خارجی هایی که به ایران بیایند مانند قبلی ها شوند.

ثوری در پایان گفت: از همین امروز از سمتم در اداره کل ورزش استان سیستان و بلوچستان استعفا می دهم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها