دوستان فدراسیونی گفتند جلسات خوبی با نمازی برگزار کرده اند

کد خبر: 796726

من وقتي شنيدم كه قرار است امید نمازي سكان هدايت تيم ملي اميد كشورمان را به عهده بگيرد بسيار خوشحال شدم و اميدوار به اينكه همانگونه كه نمازي توانسته در كشور امريكا چندين بازيكن مستعد را به تيم ملي معرفي كند و نتايج درخشاني با تيم ملي امريكا كسب كند، بتواند نسل آینده فوتبال ايران را نیز با توجه به تجربيات منحصر به فرد و بين المللي خود احياء كند.

دوستان فدراسیونی گفتند جلسات خوبی با نمازی برگزار کرده اند

سرویس ورزشی فردا: سجاد اميدي پيشكسوت فوتبال ایران كه چند سالي است در امريكا مشغول مربيگري است و تيم تحت نظر او نیز قهرمان كاليفورنيا شده است در مورد اختلاف نمازي و كي روش در گفتگو با خبرنگار «فردا» عنوان كرد: در همه جاي دنيا مسولان تلاش ميكنند هموطنان موفق خود را مورد حمايت قرار دهند. من وقتي شنيدم كه قرار است امید نمازي سكان هدايت تيم ملي اميد كشورمان را به عهده بگيرد بسيار خوشحال شدم و اميدوار به اينكه همانگونه كه نمازي توانسته در كشور امريكا چندين بازيكن مستعد را به تيم ملي معرفي كند و نتايج درخشاني با تيم ملي امريكا كسب كند، بتواند نسل آینده فوتبال ايران را نیز با توجه به تجربيات منحصر به فرد و بين المللي خود احياء كند.

وی درباره اینکه فدراسيون فوتبال مذاكره با نمازي را تکذیب کرده است گفت: جای تعجب دارد. چون من همين هفته گذشته ايران بودم و اتفاقا دوستان در فدراسيون عنوان داشتند كه جلسات خوبي با امید نمازي برگزار كرده اند. به نظر من فوتبال ايران بسيار بزرگ تر از آنی هست كه بعضي از دوستان فكر ميكنند. در اينكه آقاي كي روش خدمات ارزنده اي به فوتبال ما ارائه كرده اند بحثي نيست، اما آيا واقعا تنها معيار سنجش يك مجموعه موفقيت هايه مقطعي محسوب می شود؟ از شما دوستان رسانه اي سوال ميپرسم اگر يك مربي ايراني بازي با سيرالئون را ترتيب ميداد چه بلايي سرش مي اورديد؟

امیدی تاکید کرد: اميد نمازي در تاریخ فوتبال ايران در بالاترين سطح ممكن مربيگري كرده است و واقعا شايسته نيست مسولان حداقل به اندازه خارجي ها به هموطن خود احترام قائل نگذارند.

بازیکن سابق تیم پیام مشهد یادآور شد: من از شما خواهش ميكنم با صرف چند دقيقه وقت و بررسي عملكرد نمازي از شدت اعتبار اين مربي ايراني در جهان مطلع شويد. چرا ما بايد كاري كنيم كه اقاي كي روش فكر كند واقعا مخترع فوتبال در ايران ايشان هستند، البته قطعا همه كسانيكه با كي روش از نزديك آشنا هستند ميدانند كه ايشان واقعا ايرانيزه شده اند و قوانين ايران را بهتر از خيلي ها ميدانند.

وی گفت: كاش به اندازه اي كه در جهان به امثال اميد نمازي و علي دايي و علي كريمي و مهدوي كيا و هاشميان و ... احترام ميگذارند، ما هم به اين عزيزان احترام بگذاريم ولي هيچكس نميتواند خدمات و بزرگي اين بزرگان را پاك كند. معتقدم اميد نمازي مايه افتخار جامعه ايراني است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها