کاشانی: پرسپولیس نباید متکی به پنالتی و شانس باشد

کد خبر: 805096

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما باید آن قدر قدرتمند باشد که متکی به پنالتی و شانس نباشد.

کاشانی: پرسپولیس نباید متکی به پنالتی و شانس باشد
باشگاه خبرنگاران: جعفر کاشانی درباره اعتراض برانکو به داوری بازی با ذوب آهن اظهار کرد: داور بازی یکی، دو اشتباه تاثیر گذار در این بازی داشت و برانکو حق دارد که از قضاوت داور معترض باشد. او ادامه داد: بازیکن پرسپولیس باید در این بازی اخراج می‌شد و پنالتی هم به سود تیم ما گرفته نشد. به هر حال اشتباهات داوری در این بازی وجود داشت، اما تیم پرسپولیس باید آن قدر قدرتمند باشد که وابسته به ضربه پنالتی و شانس نباشد.
بازیکنان پرسپولیس باید بدانند فوتبال ۹۰ دقیقه است رئیس هیئت مدیره پرسپولیس گفت: شکست برابر ذوب آهن به بازیکنان ثابت کرد که بازی فوتبال ۹۰ دقیقه است و باید تا دقیقه آخر برای موفقیت بجنگند. مدافعان و دروازه بان تیم ما در هنگام ضربه حریف ایستاده بودند و فقط به توپ نگاه می‌کردند و این نقطه ضعف باید برطرف شود.
قهرمانی در لیگ برتر منجر به بی انگیزگی پرسپولیسی‌ها شده است کاشانی درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس انگیزه لازم را ندارند، بیان کرد: به هر حال تیم ما قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده و همین موضوع باعث بی انگیزگی بازیکنان شده است. بازیکنان باید خود را برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده و تمرکز خود را معطوف به این رقابت‌ها کنند تا به موفقیت دست یابند.
گرشاسبی ناظر اقدامات وکیل سوئیسی است کاشانی درباره سفر گرشاسبی به سوئیس برای حل پرونده محرومیت نقل و انتقالاتی گفت: گرشاسبی روز گذشته به سوئیس رفته بود و امروز به تهران بازمی گردد. او به عنوان مدیر باشگاه به سوئیس رفته است تا ناظر اقدامات وکیل حقوقی باشگاه برای رفع محرومیت باشد. او در پایان خاطر نشان کرد: آرزویم این است که ۲ تیم ایرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابند تا بعد از مدت‌ها در این رقابت‌ها به موفقیت دست یابیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها