گرشاسبی: بازی سختی با الدحیل داریم

کد خبر: 818557

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید برای این باشگاه فرقی نمی‌کرد که با چه تیمی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی کند.

گرشاسبی: بازی سختی با الدحیل داریم

خبرگزاری ایسنا: حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس، درباره تقابل تیم فوتبال پرسپولیس با الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: بازی سختی پیش روی ما است، اما آن چنان هم فرقی نمی‌کرد که برابر چه تیمی قرار بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که دوست نداشتید در این مرحله با استقلال بازی کنید، گفت‌: واقعا برای ما فرقی نمی‌کرد که با چه تیمی بازی کنیم. به زمین مسابقه می‌رویم و با تمام وجود بازیکنان‌مان تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

گرشاسبی درباره حضور محسن مسلمان در باشگاه پرسپولیس هم، گفت‌: روز گذشته محسن مسلمان به باشگاه آمد تا در مورد مطالباتش صحبت کنیم، البته درباره تمدید قرارداد هم مباحثی مطرح شد که قرار بر این است نظر آخر برانکو را در این باره بگیریم و بعد قرارداد مسلمان را تمدید کنیم.

وی در پایان درباره تمدید قرارداد سایر بازیکنان هم، گفت‌: صحبت‌های مقدماتی انجام شده است و برخی از بازیکنان اعلام کرده‌اند که می‌خواهند به مسافرت بروند و پس از بازگشت درباره تمدید قرارداد تصمیم گیری کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها