حملات طعنه آمیز برزیلی‌ها برای انتقام‌گیری از کروس +عکس

کد خبر: 837296

باخت ژرمن‌ها مقابل کره جنوبی و حذف‌شان از جام جهانی ۲۰۱۸، به برزیلی‌ها بهانه خوبی برای انتقام‌گیری از ستاره تیم ملی آلمان داد.

حملات طعنه آمیز برزیلی‌ها برای انتقام‌گیری از کروس +عکس
خبرگزاری تسنیم: از روزی که تونی کروس با توئیت تحقیرآمیزش در شب سال نو میلادی (۲۰۱۷) برزیلی‌ها را به خاطر باخت ۷ بر یک‌شان مقابل آلمان در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ به سخره گرفت (او در پیام تبریک فرا رسیدن سال ۲۰۱۷، به جای عدد یک پرچم برزیل و به جای عدد ۷ پرچم آلمان را گذاشت)، مردم برزیل منتظر روزی بودند تا از ستاره خط میانی ژرمن‌ها انتقام بگیرند. این فرصت با حذف زودهنگام آلمان به خاطر شکست ۲ بر صفرش مقابل کره جنوبی، در زمین بازی محقق نشد، اما همین اتفاق هم برای برزیلی‌ها کافی بود تا از کروس انتقام بگیرند.
در میان صد‌ها برزیلی‌ها که در شبکه‌های اجتماعی به ژرمن‌ها زخم زبان زدند، یک رسانه ورزشی در این کشور به نام «لانسه» در صفحه توئیتر خود به کروس طعنه زده است و در پیامی مشابه آنچه هافبک رئال مادرید سال گذشته منتشر کرد، سال ۲۰۱۸ را تبریک گفته است و در آن به جای عدد ۲ پرچم کره جنوبی و به جای عدد صفر پرچم آلمان را گذاشته است تا به باخت ۲ بر صفر شب گذشته ژرمن‌ها در دور آخر مرحله گروهی جام بیست‌و‌یکم اشاره کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها