آغاز باران و رگبار از فردا

کد خبر: 1280917

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور از -فردا- دوشنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و در استان های شمال غرب، غرب و برخی نقاط جنوب غرب و استان های واقع در سواحل غربی و مرکزی خزر و نیز استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی سبب بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد بارش سبب تگرگ، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مرتفع و سردسیر سبب بارش برف می‌شود.

آغاز باران و رگبار از فردا

سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی جدید فردا از سمت استان‌های شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود؛ بر این اساس در روزهای آینده هوای پایتخت بارانی و همراه با بارش رگبار در برخی مناطق خواهد بود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز یکشنبه در استان های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

همچنین -فردا- دوشنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و در استان های شمال غرب، غرب و برخی نقاط جنوب غرب و استان های واقع در سواحل غربی و مرکزی خزر و نیز استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی سبب بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد بارش سبب تگرگ، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مرتفع و سردسیر سبب بارش برف می‌شود.

روز سه شنبه فعالیت سامانه بارشی تشدید شده و علاوه بر مناطق ذکر شده مناطقی از جنوب و مرکز کشور و شمال شرق کشور را نیز دربرمی‌گیرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها