119 ساختمان بسیار پرخطر تهران پلمب می‌شوند

کد خبر: 1184072

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به شناسایی ۱۲۹ ساختمان ناایمن بسیار پرخطر و پرخطر در پایتخت گفت: ۱۰ ساختمان از این تعداد در فرایند ایمن‌سازی قرار گرفته‌اند و مابقی هم باید ایمن‌سازی شوند و در غیر این صورت در سال ۱۴۰۲ پلمب می‌شوند.

119 ساختمان بسیار پرخطر تهران پلمب می‌شوند

قدرت‌الله محمدی؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به تعداد ساختمان‌های ناایمن در شهر تهران اظهار کرد: 129 ساختمان ناایمن در تهران شناسایی شده بودند که از این تعداد 10 ساختمان در فرایند ایمن‌سازی قرار گرفته‌اند.

وی در خصوص ترکیب‌بندی 10 ساختمان اشاره شده تصریح کرد: از این تعداد ساختمان، برخی دولتی و برخی خصوصی هستند.

محمدی با اشاره به 119 ساختمان باقی‌مانده در فرایند ایمن‌سازی خاطرنشان کرد: برای تمام این ساختمان‌ها، برنامه‌ریزی و تذاکراتی نیز طی هفته‌های اخیر ارسال شده است و با همکاری دستگاه قضاء تلاشمان را برای ایمن‌سازی این ساختمان‌ها انجام خواهیم داد و در نهایت چنانکه این اتفاق نیفتد براساس دستورالعمل قضایی عمل خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن تصریح کرد: در صورتی که این ساختمان‌ها تا پایان سال در فرایند ایمن‌سازی قرار نگیرند از تمام ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد و سال 1402 این ساختمان پلمب می‌شوند.

محمدی همچنین به 4 دسته‌بندی ساختمان‌های ناایمن در شهر تهران اشاره کرد و گفت: بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌ها ساختمان‌ها به بسیار پرخطر، پرخطر، میان خطر و کم خطر دسته‌‌بندی شده‌اند که در دوسته بسیار پرخطر و پرخطر، حساسیت سازمان آتش‌نشانی بیشتر بوده و بر ایمن‌سازی آنها تأکید دارد که البته تا به امروز نیز 33 هزار ساختمان در شهر پایش شده‌اند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها