با کیفیت ترین سیم و کابل موجود در بازار لاله زار

کد خبر: 1119263

با کیفیت ترین سیم و کابل موجود در بازار لاله زار

از سیم و کابل برای انتقال انرژی الکتریکی و برق‌رسانی به بخش‌های مختلف استفاده می‌گردد. سیم‌ها و کابل‌ها به‌عنوان پایه و شالوده در ساختمان‌سازی و صنعت به‌حساب می‌آیند.

عبور جریان الکتریکی از طریق سیم و کابل انجام می‌گیرد که از مهم‌ترین مشخصه‌های وسایل برقی هستند. این محصولات بسیار متنوع طراحی و تولید می‌شوند و به بازار عرضه می‌گردند.

با توجه به مطالب گفته شده لازم است در انتخاب این محصولات دقت کافی داشته باشید و سیم و کابل‌هایی را انتخاب نمایید که هادی خوبی برای جریان برق باشند و هم‌چنین دارای روکش باکیفیت باشند تا از آسیب رسیدن به مغزی سیم‌ها و کابل‌ها جلوگیری نمایند و نیز خطرات ناشی از خروج جریان برق از هادی را بی‌اثر کنند.

در حال حاضر در صنعت برق توزیع انرژی الکتریکی، به‌وسیله سیم‌ها و کابل‌ها انجام می‌پذیرد.

 سیم‌ها از یک رسانا و یک عایق تشکیل‌شده‌اند که نقش رسانا، انتقال جریان الکتریکی است و عایق نیز نقش محافظتی دارد.

البته این نکته را نیز باید گفت که سیم‌ها بیشتر برای انتقال انرژی الکتریکی فشار ضعیف به کار گرفته می‌شوند.

کابل‌ها شامل سه لایه عایق، پوشش و رسانا می‌باشند که انواع متفاوتی دارند و شامل سه نوع اصلی کابل فشارقوی، فشار متوسط و فشار ضعیف هستند؛ اغلب کابل‌ها برای انتقال انرژی الکتریکی فشار متوسط و قوی استفاده می‌شوند و کابل برق نیز در صنایع برق و ساختمان‌سازی بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد.

سیم و کابل برق ساختمانی و صنعتی

در حال حاضر در ساختمان‌سازی و کارهای صنعتی، سیم و کابل برق یکی از محصولاتی است که کاربرد فراوان دارد و بر همین اساس شرکت‌های تولیدکننده برحسب نیاز مشتریان اقدام به تولید انواع سیم و کابل ساختمانی و صنعتی می‌کنند.

سیم برق بیشتر برای داخل منازل و شرکت‌ها استفاده می‌شود و همچنین در وسایل برقی با ولتاژ کمتر از ۲۲۰ ولت بکار می‌رود و کابل برق نیز اکثراً برای جاهایی که ولتاژ بالای ۲۲۰ ولت دارند استفاده می‌شود.

بر طبق استاندارد بین‌المللی IEC، هادی بخش مرکزی سیم و کابل است که موجب انتقال جریان الکتریکی می‌باشد. هادی مسی و آلومینیومی در سیم و کابل به شکل‌های مختلف وجود دارند که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • هادی تک مفتولی
  • هادی افشان
  • هادی فشرده‌ی گرد تابیده منظم
  • هادی فشرده سکتور تابیده منظم
  • هادی گرد تابیده منظم

هادی تک مفتولی و هادی تابیده منظم برای نصب ثابت به کار گرفته می‌شوند و هادی انعطاف‌پذیر یا افشان و بسیار انعطاف‌پذیر برای مکان‌هایی به کار می‌رود که نیاز است سیم از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار باشد.

برترین برندهای سیم و کابل ایرانی

یکی از بهترین برندهای معتبر و پرفروش در زمینه‌ی طراحی، تولید و عرضه انواع مدل‌های سیم و کابل برق سیم و کابل کسری بوده که دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب می‌باشد. قیمت‌گذاری‌های این برند مبتنی بر ساختار و ویژگی‌های محصولات تولیدی بوده و همان‌گونه که گفته شد محصولات تولیدی این برند قیمت کاملاً مناسب دارند.

همچنین این شرکت با چند دهه تجربه، در تولید انواع کابل‌های انتقال اطلاعات و کابل‌های کواکسیال، ابزار دقیق، انواع کابل‌های شبکه، انواع سیم و کابل برق و تلفن، انواع سیم‌های نایلونی و غیره فعالیت می‌کند.

این برند به‌منظور تهیه و فراهم آوردن نیازهای پروژه‌های مختلف همچون برق، مخابرات، قدرت و کنترل، انواع سیم و کابل را مطابق با استانداردهای داخلی و بین‌المللی طراحی و تولید و به بازار عرضه می‌نماید.

با توجه به این‌که سیم و کابل کسری دارای نشان استاندارد است، لذا این محصولات دارای هادی، مواد اولیه، وزن و تعداد رشته استاندارد می‌باشند و همچنین رنگ‌بندی صحیح و استاندارد نیز دارند.

بر همین اساس عملیات کدگذاری و تشخیص رنگ بر روی سیم و کابل‌های برند کسری به‌راحتی قابل‌اجراست. سیم و کابل باکیفیت، تضمین‌کننده کیفیت کار شما می‌باشد. این نمونه محصولات در حین کار دچار آسیب، خرابی و پارگی نمی‌گردند.

شرکت سیم و کابل کسری در هردو زمینه‌ی تولید و فروش محصولات به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده است و توانسته جایگاه مناسبی در بین خریداران و متقاضیان پیدا کند.

لیست شرکت‌های تولید سیم و کابل ایران

در ادامه مطلب، شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی سیم و کابل ایران را معرفی می‌کنیم. شرکت‌های کسری، البرز الکتریک نور، ماهان، مغان، پرتو، البرز پژواک، خراسان افشار نژاد ازجمله برندهای معتبر در ایران هستند که موفق شده‌اند با رعایت استانداردهای کیفیتی روز دنیا در زمینه‌ی تولید سیم کابل برق به بهترین کیفیت دست یابند و محصولات خود را علاوه بر فروش در داخل کشور به کشورهای خاورمیانه و اروپا صادر کنند.

نکات مورد توجه برای خرید سیم و کابل

رشد و پیشرفت تجهیزات الکتریکی در زندگی روزمره موجب رشد اقتصادی تولید سیم و کابل در کل دنیا شده است. انتخاب صحیح و درست سیم و کابل یکی از مهم‌ترین و در برخی موارد از تخصصی‌ترین کارها محسوب می‌شود.

انتخاب و خرید محصول استاندارد و باکیفیت که در تولید آن‌همه‌ی استانداردها رعایت شده باشد، کار تخصصی است و به آموزش و یادگیری نیاز دارد.

از نکاتی که برای خرید باید به آن توجه داشت میزان سطح مقطع سیم و کابل است که بر مبنای مؤلفه‌هایی چون میزان آمپر مصرفی، دمای محیط، مکان به‌کارگیری و طول مسیر مشخص می‌گردد.

جنس هادی کابل، جریان مجاز کابل‌ها، چگونگی کیفیت سطح بیرونی سیم و کابل، سطح مقطع عایق سیم و کابل، جنس روکش سیم و کابل، تعداد رشته‌های موجود از دیگر نکاتی است که قبل از خرید باید به آن‌ها توجه نمود.

قیمت سیم و کابل

همان‌طور که می‌دانید برای یک انتخاب خوب کیفیت حرف اول را می‌زند، اما قیمت نیز در این انتخاب بی‌تأثیر نیست و باید به آن توجه داشت.

سیم و کابلی که استانداردهای لازم را ندارد اگر باقیمت پایین نیز خریداری شود بازهم گزینه‌ی مناسبی نخواهد بود.

زیرا این بی‌کیفیتی خصوصاً در مورد این محصول می‌تواند عواقب سخت و بدی در پی داشته باشد.

اگر زمانی برای انتخاب بین چند گزینه مرغوب قرار گرفتید در آن صورت می‌توان فاکتور قیمت را لحاظ کرد و مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب نمود. قیمت سیم و کابل نیز بر اساس مؤلفه‌های زیادی چون نوع هادی، جنس روکش، متراژ موردنیاز و… متفاوت می‌باشد.

فروشگاه آقای برق

فروشگاه آقای برق، نمایندگی سیم و کابل کسری بوده که انواع محصولات تولیدی این شرکت را باکیفیت و قیمت مناسب به بازار ارائه می‌نماید. این فروشگاه انواع تجهیزات صنعتی، لوازم روشنایی و سیم و کابل را باکیفیتی عالی به دست مصرف‌کننده می‌رساند. برای خرید سیم و کابل کسری می‌توانید با فروشگاه ما تماس حاصل فرمایید.

سیم‌ها و کابل‌های برق دارای سطح مقطع‌های متفاوت هستند، همچنین در انواع عایق و کاربردهای متنوعی تولید می‌شوند که هرکدام در شرایط خاصی مورداستفاده قرار می‌گیرند؛ فروشگاه آقای برق باافتخار علاوه بر خدمات فنی و مهندسی که ارائه می‌نماید کلیه محصولات سیم و کابل برند کسری را بدون واسطه و مستقیم به بازار عرضه می‌دارد و با ارسال کالای مرغوب و باکیفیت به دست مصرف‌کننده رسالت خود را به بهترین شکل ممکن به انجام می‌رساند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها