«فردا» گزارش می‌دهد

آقای رئیس دفتر علت سکوت طولانی شما چه بود؟/ هزینه‌اش را چه کسی پرداخت؟

کد خبر: 1219411

اگر درویشیان می‌گوید سخنانش در رسانه‌ها تحریف شده بود چرا بلافاصله مبادرت به انتشار اصلاحیه و یا توضیح نکرده است؟

آقای رئیس دفتر علت سکوت طولانی شما چه بود؟/ هزینه‌اش را چه کسی پرداخت؟

گروه سیاست سایت فردا - سکوت، اظهارنظر حاشیه‌ساز، سکوت، اصلاح‌ اظهارنظر؛ روندی که حسن درویشیان رئیس دفتر بازرسی رئیس‌جمهور در این چند روز در پیش گرفت و با وجود آنکه شاهد سوء‌استفاده جریان‌ها و رسانه‌های آنور آبی و اینور آبی از سخنانش بود اما بدون هیچگونه واکنشی به نظاره بگومگوها و اتهام‌زنی‌ها نشست. اتهام‌زنی‌هایی که سنت تخریب سیاسی را در سالی که همت همگان باید در راستای مشارکت بالای مردم در انتخابات باشد علیه پارلمان احیاء کرد.

پنج روز بعد از رای آوردن استیضاح و برکناری فاطمی‌امین از وزارت صمت بود که حسن درویشیان، نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد مدعی واگذاری رانتی خودرو به تعدادی از نمایندگان مجلس شد بدون اینکه مستنداتی در این زمینه منتشر کند.

بعد از این اظهارات بود که جریان‌های تخریبی علیه مجلس فعال شدند تا اعتماد به نمایندگان را در افکار عمومی زایل سازند. عجیب آنکه درویشیان در قبال این وضعیت تنها نقش تماشاگر را ایفا کرد تا زمانی که اتهامات حسابی جاافتادند و دلخوری‌ها اوج گرفتند. وی روز گذشته در اظهارنظری تازه گفت: صحبتی مبنی بر واگذاری خودرو به ۱۰۰ نماینده مجلس نداشتم و گفت و گوی اینجانب در دیگر رسانه‌ها تحریف شده است.

او ادامه داده: تفاهم‌نامه منعقد شده توسط یک شرکت غیر وابسته به مجلس با یک خودروساز برای دریافت خودرو برای افراد متفرقه بوده است. واگذاری خودرو به نمایندگان در ارتباط با استیضاح وزیر وقت صمت نیز صحت نداشته و نسبت ناروایی در این خصوص به مجلس و دولت داده شده است.

اکنون پرسش این است که مسئولیت تخریب اعتماد عمومی و هزینه‌های مادی و معنوی ناشی از آن بر عهده چه کسی یا کسانی است؟ اگر درویشیان می‌گوید سخنانش در رسانه‌ها تحریف شده بود چرا بلافاصله مبادرت به انتشار اصلاحیه و یا توضیح نکرده است؟

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها