شهردار ایرانی در بین شهرداران منتخب جهان

کد خبر: 44418

در این لیست 50 نفره علاوه بر دکتر قالیباف، 11 شهردار از آسیا، 10 شهردار از آمریکای شمالی و 11 شهردار از آمریکای جنوبی و 15 نفر از اروپا و 3 شهردار موفق از آفریقا وجود دارند. این لیست از میان 820 شهردار بر اساس نظرسنجی های مردمی و کارهای مطالعاتی تهیه شده است.

شهردار ایرانی در بین شهرداران منتخب جهان

شهردار تهران در بین 50 شهردار برتر جهان برای انتخاب بعنوان برترین شهردار جهان انتخاب شده است.

به گزارش سرویس بین الملل «فردا»، دکتر محمد باقر قالیباف در لیست 50 نفره شهرداران جهان برای انتخاب بهترین شهردار شهرهای جهان قرار گرفته است.

بنابر این گزارش، این لیست 50 نفره از میان 820 شهردار بر اساس نظرسنجی های مردمی و کارهای مطالعاتی تهیه شده است.

در این لیست 50 نفره علاوه بر دکتر قالیباف، 11شهردار از آسیا، 10 شهردار از آمریکای شمالی و 11 شهردار از آمریکای جنوبی و 15 نفر از اروپا و 3 شهردار موفق از آفریقا وجود دارند.

به نوشته سایت شهرداران جهان، این جایزه به دنبال معرفی شهردارنی است که دارای دیدگاه، بصیرت، تعصب، اشتیاق و مهارت و مدیریت برای تبدیل شهر خود به محلی جذاب برای زندگی، کار و گردش هستند. براین اساس، افراد رای دهنده می توانند ضمن رای دادن به شهرداران، نظرات خود را ذیل آن مطرح کنند.

برگزیدگان قبلی این طرح عبارتند از: شهردار ملبورن، شهردار آتن،شهردار آمستردام، شهردار میسیسائوگای کانادا، شهردار تیرانا آلبانی و شهردار مکزیکو سیتی مکزیک هستند.

می توانید برای رای به دکتر قالیباف به این صفحه و قسمت آسیا بروید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها