همه چیز درباره انواع کاشت مو

کد خبر: 836288

در این عمل، پزشک جراح گرفت های مو را از نواحی بدن که دارای موهایی مقاوم تر و بادوام تر است را جداسازی کرده و در ناحیه ای از سر که دچار ریزش یا طاسی شده، می کارد.

همه چیز درباره انواع کاشت مو

همه چیز درباره انواع کاشت مو

یکی از عمل های زیبایی که در دهه های اخیر در بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشور خودمان رواج زیادی پیدا کرده، کاشت مو است. در این عمل، پزشک جراح گرفت های مو را از نواحی بدن که دارای موهایی مقاوم تر و بادوام تر است را جداسازی کرده و در ناحیه ای از سر که دچار ریزش یا طاسی شده، می کارد. به ناحیه ای که تارهای مو از آن جدا می شود ناحیه اهدا کننده و ناحیه دیگر گیرنده و یا دریافت کننده فولیکول های مو گفته می شود. امروزه علیرغم ورود داروهایی مانند ماینوکسیدیل و یا فیناستراید به بازار (که استفاده از آنها حتما باید زیر نظر پزشک صورت گیرد و هر کدام دارای عوارض جانبی خاص خود هستند) همچنان برای بیشتر مردان و زنانی که دچار ریزش موهای سر شده اند، کاشت مو توصیه می شود. یک عمل جراحی مناسب با تکنولوژی های پیشرفته جدید که زیر نظر پزشک متخصص صورت گرفته و در صورت همکاری خود فرد و رعایت دستورالعمل های مراقبت های بعد از کاشت مو، نتایجی ماندگار و کاملا طبیعی دربرخواهد داشت. ضمنا هزینه کاشت مو در بلند مدت بسیار به صرفه تر بوده و نتایج بهتری در بر خواهد داشت.

در کنار مسئله ریزش موهای سر، مسئله دیگری نیز امروزه گریبانگیر بسیاری از افراد شده و آن هم از دست دادن ابرو و یا ریزش بخشی از موهای این ناحیه است. ابرو یکی از مهمترین بخش های صورت است که وجود آن تاثیر مستقیمی در زیبایی و چهره فرد دارد. اما در صورتی که بر هر دلیلی (بیماری، خراش، ناراحتی های پوستی، سوختگی، مسائل ژنتیکی و ارث، تصادف، زخم و...) فرد بخشی یا تمام ابروی خود را از دست بدهد، چه باید کرد؟ یکی از بهترین راه حل ها کاشت ابروی طبیعی است. در این عمل همانند عمل کاشت موی سر، گرفت های مو از بخشی از پوست بدن (اغلب موهای سر) جدا شده و در ناحیه گیرنده که ابرو است، کاشته می شود. کاشت ابرو امروزه با دقت بالایی صورت می گیرد و دوام بالای موهای کاشته شده و همچنین سادگی عمل و طبیعی بودن نتایج آن از مزایای آن به شمار می رود.

ریزش موهای ریش و یا طاسی در ناحیه ریش یکی از دیگر معضلاتی است که متاسفانه در سطح جهان، گریبانگیر بسیاری از مردان جوان و یا میانسال می شود و به دلایل متعددی اتفاق می افتد. یکی از بهترین روش های برطرف کردن این مشکل عمل کاشت ریش است که در بسیاری از کشورهای جهان امروزه صورت می گیرد. در این عمل موهای برداشت شده از ناحیه اهدا کننده به نواحی از ریش که دچار ریزش مو شده اند، پیوند زده می شود. اگر این عمل با استفاده از تکنیک های جدید و زیر نظر پزشکان و جراحان ماهر صورت گیرد، نتایجی بسیار طبیعی و مناسب در بر خواهد داشت. اگر شما هم دچار ریزش موهای ریش هستید، نگران نباشید. این مشکل با استفاده از عمل کاشت ریش به سادگی و ظرف مدت کوتاهی برطرف می شود.

حال سئوالی که مطرح می شود این است که به کدام کلینیک ها باید مراجعه کرد؟ عمل های زیبایی کاشت موی سر، کاشت ابرو، کاشت ریش و سایر عمل های زیبایی مشابه معمولا در کلینیک های کاشت مو انجام می شود. اگر به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو می گردید باید توجه داشته باشید که قاعدتا در چنین کلینیک هایی باید از تیم های حرفه ای جراحی کاشت مو استفاده شود و دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و جدیدی مورد استفاده قرار گرفته و از همه مهم تر از تکنیک ها و روش های جدید کاشت مو (مثلا روش Sut) استفاده شود. البته ممکن است در عوض مجبور شوید هزینه بیشتری برای کاشت مو پرداخت کنید ولی در عوض نتایج ماندگار عمل موجب رضایت شما خواهد شد. نتایجی که سالهای سال باقی خواهد ماند و بار دیگر احساس رضایت و اعتماد به نفس خواهید داشت.

کلینیک رنسانس 22088210 (021) 88943653 (021)

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها