خبر مهم برای متقاضیان خودروهای وارداتی | امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودرو | خریداران عجله کنید + لینک ثبت نام

کد خبر: 1289777

مهلت انتخاب ۵ خودروی وارداتی عرضه شده سامانه یکپارچه پایان امروز سه‌شنبه (ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه ۱۸ اردیبهشت ماه) به اتمام می‌رسد.

خبر مهم برای متقاضیان خودروهای وارداتی | امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودرو | خریداران عجله کنید + لینک ثبت نام

از روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ماه) نخستین مرحله عرضه خودروهای وارداتی در سال جدید و البته اولین دور از فروش خودروهای برقی در سامانه یکپارچه به آدرس https://saleauto.ir شروع شد.

در این مرحله متقاضیانی که اسفند ماه سال ۱۴۰۱ با مسدود کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده بودند، می‌توانند از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و هونگچی EQM۵EV برقی هستند و همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی، خودروی مد نظر خود را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است در این دور ثبت نام جدیدی صورت نمی‌گیرد و فقط متقاضیان نوبت دهی شده در اسفند ۱۴۰۱ می‌توانند خودرو انتخاب کنند.

قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد

با اضافه شدن یک خودروی دیگر به سامانه یکپارچه تعداد خودروهای برقی عرضه شده به ۳ دستگاه رسید. همچنین قیمت قطعی ۳ خودرو و قیمت علی الحساب دو خودرو نیز اعلام شد.

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده، می‌توانند جهت انتخاب خودروها از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند.

طبق اطلاعیه سامانه در رابطه با این مرحله از عرضه خودروها، یک خودروی برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و هونگچی EQM۵EV برقی هستند، می‌توانند خودروی مدنظر خود را انتخاب کنند.

همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی در این دور از فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند.

از این محصولات عرضه شده سه خودروی سانی، لاماری‌ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودروی هیوندای ENS۱ و لونا دارای قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

 

 

خودرو وارداتی1

خودرو وارداتی2

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها