مراقب شرکت های لوله بازکنی کلاهبردار باشید!

کد خبر: 1044784
مراقب شرکت های لوله بازکنی کلاهبردار باشید!

اگر ظاهری به شغل لوله بازکنی نگاه کنید، کاری بسیار آسان و بدون زحمت به نظر می رسد، اما در واقعیت اصلا اینطور نیست. اگر یکبار گرفتگی لوله و بالا زدن فاضلاب را تجربه کرده باشید، بدون شک میدانید که باز کردن لوله سخت و از همه مهمتر کار کثیفی است. خیلی از افرادی که با گرفتی لوله فاضلاب مواجه می شوند، فکر میکنند باز کردن لوله مسدود شده کار آسانی است، اما وقتی از فنر دستی، شلنگ و ابزارهای ناکارامد دیگر استفاده می کنند و مشکل را بیش از پیش می کنند، متوجه می شوند که هر کسی را بهر کاری ساختند! و آنجاست که به دنبال یک لوله بازکن مجرب و با سابقه می گردند.

هنگام استفاده از خدمات لوله بازکنی سیار در تهران باید دقت کنید که از شرکت ها و یا افراد قابل اطمینان استفاده نمایید. در این مطلب قصد داریم شما را با برخی از روش های کلاهبرداری لوله بازکن ها و ترفندهایی که به کار می برند آشنا کنیم.

مراقب شرکت های لوله بازکنی کلاهبردار باشید!

کلاهبرداری در لوله بازکنی با قیمت های نجومی!

همانطور که توضیح داده شد، افزایش قیمت باید براساس فاکتورهای موجود باشد. بعضی از شرکت ها هستند که بدون دلیل و فقط با هدف افزایش قیمت و دریافت پول های هنگفت اقدام به کلاهبرداری لوله بازکنی در غرب تهران و دیگر مناطق می کنند. باید کاملا مراقب این افراد باشید.

بگذارید در این مورد تجربه یکی هموطنانمان را از زبان خودش در مورد این موضوع با شما در میان بگذاریم:

چند وقت پیش لوله توالت ما گرفت و هر چقدر از محلول های لوله بازکن استفاده کردیم افاقه نکرد. به همین خاطر به دنبال یک شرکت لوله بازکنی تخلیه چاه گشتیم تا برای باز کردن گرفتگی، لوله بازکن اعزام کنند. با چند شرکت تماس گرفتیم، قیمت ها خیلی متفاوت بود اما در میان تمام کسانی که با آنها صحبت کردم، خیلی ها صحبت شان شبیه به هم بود. بعضی از این لوله بازکن ها قیمت های بالا 100 هزار تومان میدانند که من فکر میکردم گران است، اما به دلیل سهل انگاری و توجه کردن به قیمت های ارزان بی دلیل، در دام کسانی افتادم که قیمت های پایین 100 هزار تومان می دانند. یعنی 60،70 و 80 هزار تومان. به خیال خودم زرنگی کردم و کسی را پیدا کرده ام که با حداقل قیمت لوله منزمان را باز خواهد کرد.

اما هنگام صحبت، به حرف های مشکوک لوله بازکن توجه نکردم که پشت تلفن به من گفت اگر گرفتگی معمولی باشد، 70 هزار تومان اگر فنر قوی یا سه نظام بخواهد بیشتر می شود. من هم که چون میدانستم گرفتگی شدید نیست، درخواست خود را ثبت کردم و لوله بازکن ای که در غرب تهران بود به سرعت به منزل ما آمد.

لوله بازکن به سرویس بهداشتی ما مراجعه کرد و ابتدا یک فنر بسیار کوتاه را وارد لوله کرد و درب سرویس بهداشتی را هم بست. بعد از چند دقیقه درب را باز کرد و به ما گفت این فنر نمیتواند گرفتگی را باز کند و باید توالت را تخریب کنید تا لوله ها تعویض شود. با شنیدن این جمله گُر گرفتم و همسرم هم از ترس اینکه خراب کاری بشود و همه جا کثیف شود به لوله بازکن گفت حالا راه دیگری نیست. لوله بازکن که انگار به هدف خودش نزدیک شده بود گفت راه دیگری هست و آن هم استفاده از سه نظام می باشد. لوله بازکن به ما گفت امکان دارد از چند سه نظام استفاده کند و هر نظام 400 هزار تومان قیمت دارد!

در آخر لوله بازکن بعد از باز کردن لوله فاضلاب توالت، به ما گفت از 4 سه نظام استفاده کرده و قیمت لوله بازکنی 1 میلیون 600 هزار تومان می شود! قیمت باور نکردنی که بعد از چند روز متوجه شدم از ما کلاهبرداری شده و دست ما هم به جایی بند نیست. لوله بازکنی که با مبالغ کمتر به وسیله شرکت های معتبر میتوانست بدون دردسر و کلاهبرداری انجام شود با سهل انگاری و گشتن به دنبال قیمت های ارزان نهایتا با بیش از 1 میلیون تومان خاتمه پیدا کرد. اینجا بود که فهمیدم هر ارزانی بی دلیل نیست!

مراقب شرکت های لوله بازکنی کلاهبردار باشید!

لوله بازکن های شیاد و سودجو ترفندها و روش های بسیار ساده ای دارند که چون مشتریان تجربه کافی ندارند و در لحظه تصمیم می گیرند به آنها توجه نمی کنند. اما امروز قرار است ترفندهایی را به شما آموزش دهیم که به راحتی بتوانید افراد کلاهبردار را شناسایی و آنها را از خانه خود بیرون کنید.

لوله بازکن ها برای افزایش بی مورد قیمت و دریافت پول های نجومی معمولا از عناوین زیر استفاده می کنند:

  • سه نظام زدم
  • زغال استفاده کردم
  • فنر صنعتی باید بزنم
  • فنر فولادی باید بزنم
  • فنر تراش نیاز داره

عناوینی شبیه به اینها بوی کلاهبرداری میدهند و شما باید هنگام تماس با لوله بازکنی تهران و همچنین حین انجام کار توسط لوله بازکن ها دقت لازم را داشته باشید و به محض شنیدن این عناوین به سرعت آنها را از خانه بیرون کنید.

ارائه خدمات لوله بازکنی با قیمت های مناسب

مراقب شرکت های لوله بازکنی کلاهبردار باشید!

هر لوله فاضلابی در هر جای تهران احتمال دارد روزی مسدود شود. بله امکان دارد همین حالا یکی از لوله های فاضلاب شما بگیرد، توالت حمام و یا آشپزخانه فرقی نمی کند مهم این است که بسته به نوع و جنس لوله و همچنین مهندسی ساخت آنها و از همه مهمتر نوع و میزان مصرف شما، هر لحظه ممکن است یکی از لوله های منزلتان با گرفتگی مواجه شود.

مهمتر از همه این ها این است که یک شرکت معتبری را بشناسید که علاوه بر انجام کار بصورت تضمینی، با نرخ های مناسب کار کند. یعنی تعیین قیمت انجام کار لوله بازکنی براساس فاکتورهای مشخص باشد.

مجموعه خدماتینو یکی از شرکت های لوله بازکنی غرب تهران است که بصورت شبانه روزی، خدمات خود را ارائه می دهد. علاوه بر لوله بازکنی خدمات زیر از جمله فعالیت های این شرکت محسوب می شوند:

  • تخلیه چاه
  • لایروبی چاه
  • تخلیه سپتیک
  • رفع بوی بد فاضلاب
  • رفع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی
  • تشخیص ترکیدگی لوله
  • تشخیص محل دقیق چاه فاضلاب

سرویسکاران شرکت خدماتینو با استفاده از فاکتورهای موجود، اقدام به تعیین قیمت لوله بازکنی در غرب تهران می کنند. این فاکتورها به شرح زیر می باشد:

  • نوع و شدت گرفتگی
  • متراژ فنر مورد نیاز
  • امکان فنر زدن از چند خروجی فاضلاب
  • وجود مصالح ساختمانی در لوله فاضلاب
  • وجود اشیا بزرگ یا کوچک در لوله

با این فاکتورها نرخ ها مشخص خواهد شد و اگر افزایش قیمت حین ارائه خدمات لوله بازکنی غرب تهران در محل وجود داشته باشد، با علت و توضیح سرویسکار خواهد بود که این کاملا قانع کننده می باشد.

شرکت خدماتینو یکی از شرکت های نوین لوله بازکنی و تخلیه چاه است که در شرایط کرونایی با رعایت بهداشت، تمامی مراحل کار را با حداقل کثیف کاری انجام می دهد. یکی از مناطق تحت پوشش این مجموعه، شمال، غرب، شرق و جنوب تهران می باشد.

تمامی سرویسکاران و پرسنل این مجموعه سعیشان این است که با قیمت های مناسب خدمات لوله بازکنی تهران را ارائه دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها