چرا الزاما هر کسب و کاری به یک تیزر تبلیغاتی هوشمند نیاز دارد؟

کد خبر: 1049183

بنا به شرایط کسب و کارهای امروزه می‌توان گفت سفارش تیزر تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقداماتی است که شما و تمامی مدیران کسب و کارها باید به آن بیاندیشند و آن را انجام دهید. تبلیغات عنصر اصلی در آگاهی بخشی، ترغیب و حتی یادآوری به مشتریان نسبت به محصولات و برند کسب و کارها می‌باشد. تبلیغات، همراه با مسیر و بستر مناسب تبلیغ به خوبی می‌تواند شما را برای کسب و کاری که دارید همراهی کند و مسیر فروش را چندین برابر کند. در میان انواع تبلیغاتی که امروزه وجود دارداستفاده از روش تیز تبلیغاتی که از چندین سال قبل تا کنون رواج داشته است، همچنان یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغات به شمار می‌رود. چرا که تلویزیون یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین رسانه‌ها در اجتماع ما محسوب می‌شود و مخاطبان رسانه قدرتمند و همگانی تلویزیون در خلال برنامه‌ها و شبکه‌های متفاوت می‌توانند در میان دسته گسترده‌ای از مشتریان بالقوه شما قرار گیرند. بر این اساس است که سفارش تیزر تبلیغاتی یکی از ضروری‌ترین اقداماتی است که شما برای رشد و پیشرفت کسب و کارتان باید به آن بیاندیشید. بر همین مبنا این نوشتار را به سفارس تیزر تبلیغاتی و انواع آن اختصاص داده‌ایم تا بیشتر با این حوزه تبلیغات بصری و ویدیویی آشنا شوید و به بهترین شیوه ممکن از آن استفاده نمایید.

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر تبلیغاتی نوعی آگهی است که قبل از اینکه بخواهید اطلاعات کافی از محصول را به مشتریان ارائه دهید از این نوع تبلیغات استفاده می‌کنید. در واقع تلاشش بر این است که حس کنجکاوی مشتریان را برانگیزد و سرنخ‌هایی از محصول را ارائه دهد. سفارش تیزر تبلیغاتی به صورت عکس، ویدیو و غیره است و اطلاعات زیادی را در اختیار بیننده قرار نمی‌دهد. چرا که هدفش این است که ذهن ببنیده را در یک تعلیق قرار دهد و در این انتظار ذهن بیننده را درگیر کند تا اطلاعات نصفه و نیمه را در زمان نهایی تبلیغات شما کامل کند. سفارش تیزر تبلیغاتی انواع متفاوتی دارد که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

چرا سفارش تیزر تبلیغاتی اهمیت دارد؟

دنیا به سمتی پیش می رود که از دیدن تبلیغات ناگزیریم. هر شرکت و سازمانی محصولی یا خدماتی برای تبلیغاتش دارد. اما سفارش تیزر تبلیغاتی هنوز که هنوز است با آنکه قدمتی طولانی در صنعت تبلیغات دارد اما همچنان پرطرفدار و صد البته مهم و تاثیرگذار است. تیزر تبلیغاتی هم اکنون با تصویربردایی هوایی و به شکل مستند هم تولید می‌شود. در واقع تیزر تلویزیونی راهی برای شناساندن محصولات خود به مخاطب است. هر چه بهتر بتوانید محصولات خود را نمایش دهید و از مزایایش بگویید و کارکرد و تاثیرش را در زندگی به مخاطب بشناسانید به همان اندازه فروش و طرفدار خواهید داشت. تیزر تبلیغاتی یکی از هوشمندانه‌ترین و دایرکت‌ترین نوع تبلیغات است که شما می‌توانید برای فروش محصولات و خدمات خود در کمپین‌های تبلیغاتی‌تان داشته باشید. سفارش تیزر تبلیغاتی از سمت کارفرماها نشان از توجه آن‌ها به مخاطب است. مخاطبی که تلویزیون و تلفن همراه جز دیدنی‌ترین‌های کاربران شده است و چشم از آن نمی‌شود برداشت. اینکه کارفرمایی با استراتژی و پلن در صدد سفارش تیزر تبلیغاتی برای مجموعه‌ی خود است نشان از درک عمیق آن سازمان از کاربران امروزی دارد.

6Dd6VmMlIva6

ساخت تیزر تبلیغاتی به چه صورتی است؟

تیزر تلویزیونی باید هوشمندانه ساخته شود. سناریوی تیزر تبیلغاتی باید با حساسیت و سخت‌گیری زیادی نوشته شود تا ثانیه‌ای هدر نرود و نهایت تاثیرگذاری را داشته باشد. برای هر تیزر تلویزیونی سناریویی نوشته می‌شود. سناریو مطابق با محصول یا خدماتی است که شما برای ارائه دارید. سناریو نویس با توجه به نوع شبکه و مخاطبان شبکه با لحن و ادبیات خاصی سناریو را نگارش می‌کند. این سناریو به شکل استوری بورد در می‌آید و برای هر کلمه و هر خط سکانس با جزئیاتی فراهم می‌آید تا همه چیز مثل پازل درست در جای خودش قرار بگیرد و کاربر تا آخر تیزر تلویزیونی که در حال پخش است تا آخر همراهی کند. این کلیاتی برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی است و اگر شما سفارش تیز تبلیغاتی دارید جزئیات کامل‌تری در اختیار شما قرار داده می‌شود که بهتر در جریان محتوای تبلیغاتی‌تان باشید. چرا که لحن تبلیغ صدای برند شماست و باید بدانید چگونه در تیزر تلویزیونی فراخوانی می‌شوید.

انواع تیزر تبلیغاتی

  • تیزر تبلیغاتی رئال (بازیگر محور): در این روش فیلمبرداری در استودیو و با به کارگیری بازیگران خانم و اقا اقدام به ساخت تیزر می شود که این روش را بیشتر برای تبلیغات تلویزیونی به کار می گیرند.

  • تیزر تبلیغاتی کروماکی (پرده سبز): پرده سبز یکی از پراستفاده ترین ابزارها در تبلیغات است. در این نوع تیزر یک نفر به عنوان مجری جلوی دوربین آمده و شروع به معرفی کسب و کار شما می کند. پس زمینه نیز باتوجه به موضوع دلخواه شما تغییر خواهد کرد.

  • تیزر تبلیغاتی صنعتی: گاهی اوقات شرکت ها ، اداره ها و ارگان ها تصمیم دارند محیط کار خود را به صورت تیزر در بیاورند که این خدمت بسیار به کار آنان خواهد آمد.

  • نماهنگ و موزیک ویدئو: اگر خواننده هستید و دوست دارید موزیک ویدئویی هیجانی داشته باشید حتما پیشنهاد می کنم از خدمات تک تیزر در بخش نماهنگ و موزیک ویدئو استفاده کنید.

  • مستند موشن: در این بخش ترکیبی از موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی داریم که عموما به صورت مستند مباحث علمی ، مذهبی و سیاسی مورد بررسی قرار می گیرد.

  • تصویربرداری هوایی: اگر علاقمند هستید از مجتمع خود به صورت هوایی تصویربرداری شود این خدمت بسیار کارآمد خواهد بود.

اگر علاقمند هستید نمونه ویدئوهایی در زمینه های بالا مشاهده کنید میتوانید از نمونه کارهای تیزر تبلیغاتی آژانس تک تیزر استفاده نمایید.

سفارش تیزر تبلیغاتی با کیفیت را به کجا بسپاریم؟

تبلیغات همانگونه که گفته شد یکی از مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین ارکان در بوم کسب و کار شما می‌باشد. آنچه که مشتری‌های بالقوه شما را جذب می‌کند میزان مهارت و هنری است که به کار می‌برید و با استفاده از آن‌ها محصولات خود را به دنیای مشتریان عرضه می‌کنید. برندهای بزرگ در دنیا به خوبی از این ترفندها و همچنین علم و دانش روز و امکانات جدید استفاده می‌کنند و مشتریان خود را هرگز از دست نمی‌دهند. این برندها با تیز تلویزیونی ذهن مخاطبان خود را با انبوهی از سؤال‌ها مواجه می‌کنند و به مدد گذر زمان آن محصول را قبل از اینکه به بازار برسد به مشتریان خود عرضه می‌کنند و به محض ورود به بازار محصولاتشان با استقبال فراوان رو به رو می‌شود.

بر همین اساس است که ساخت تیزرهای تبلیغاتی یک تخصص و همراه با هنر است. متخصصین این حوزه به خوبی می‌دانند از چه رنگ و چه تصاویری برای بیان چه موضوعاتی استفاده کنند و چگونه ذهن و روان ببینده خود را در تعلیق نگهدارند تا این همراهی را تا پایان تبلیغ با خود داشته باشند. تک تیزر به عنوان یک مجموعه متخصص و خلاق در زمینه سفارش تیزر تبلیغاتی  با بهره گرفتن از علم و دانش روز و استانداردهای عرصه تبلیغات آنلاین برند شما را همراهی خواهند کرد تا شاهد رشد و پیشرفت خود باشید.

سابقه درخشان و کار با برندهای برجسته، تجربه‌ای دو چندان به مجموعه تک تیزر بخشیده است تا بتوانند شما را در امر تبلیغات آنلاین و افزایش مشتریان به خوبی همراهی کنند. شما می‌توانید از طریق آدرس وبسایت(www.taktizer.ir) با این مجموعه آشنا شوید. همچنین می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های 02128424521 و 09129282927 با کارشناسان این مجموعه تماس داشته باشید و مشاوره‌های و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید و با تبلیغات آنلاین هدفمند بیشترین فروش را به دست آورید.

 https://www.aparat.com/v/TQBXx

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها