معرفی شرایط پرداخت و نحوه خرید در پروژه زاگرس

کد خبر: 1049838

منطقه 22 یکی از بهترین و ایده آل ترین مناطق تهران برای سکونت است! این منطقه هم اکنون با برخورداری از برج های بسیار زیبا و متنوع به عنوان یکی از بهترین مناطق برای سکونت و سرمایه گذاری انتخاب شده است. از این رو به تازگی خبر تحت عنوان ساخت پروژه ای عظیم توسط تعاونی پر رزومه ابنیه همت به گوش می رسد که این موضوع یک فرصت ایده آل برای فعالان ملکی و سرمایه گذاران و خریداران است. در این قسمت با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص شرایط پرداخت و نحوه خرید برج زاگرس را به دست آورید.

13

 

بررسی اطلاعات کامل در خصوص پروژه زاگرس

پروژه زاگرس به دلیل قرار گیری در یک منطقه ایده آل و بسیار مناسب، به عنوان یکی از فعال ترین پروژه های منطقه 22 از آن یاد می شود و در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار گرفته است. کاربری این پروژه بر خلاف سایر پروژه های دیگر به صورت مسکونی – تجاری در نظر گرفته شده است.

کارفرمایی که ساخت این پروژه را بر عهده دارد، تعاونی عمرانی ابنیه همت است که با پیشینه درست و منحصر به فرد خود به عنوان یکی از بهترین و ایده آل ترین تعاونی های پروژه زاگرس از آن یاد می شود که قبل از آن با انجام پروژه هایی همچون الوند و البرز به موفقیت های بزرگی در این زمینه دسترسی پیدا نموده است.

اگر بخواهید اطلاعات کلی ای در خصوص موقعیت این پروژه به دست آورید، جالب است بدانید که برج زاگرس در منطقه 22 تهران-ضلع شرق دریاچه چیتگر و در مجاورت محور چهارباغ قرار گرفته است که از این منظر دارای ویو و همچنین نمایی فوق العاده ای دارد.

14

 

روال خرید، پیش خرید و همچنین اطلاعات آماری پروژه زاگرس به چه صورت است؟

همانطور که اشاره نمودیم این پروژه در دو تراکم تجاری و مسکونی در حال راه اندازی بر روی زمینی به مساحت 7 هزار متر است. این پروژه در حالت کلی در 28 طبقه قرار است که در بهترین و زیباترین حالت ممکن ساخته و پرداخته شود.

طبق اطلاعاتی که در اختیار ماست، این پروژه قرار است تا تاریخ 1405/10/30 به بهره برداری کامل برسد و آماده تحویل به مشتری شود.

از امکانات این پروژه که در پیش قرارداد آن قرار دارد می توان به لابی مجلل، پارکینگ مجزا، سالن اجتماعات، انباری و... اشاره نمود که هرکدام از آن ها مزایای خاص و قابل توجه ای را برای ساکنین این پروژه به همراه دارد.

 

به چه صورت می توان اقدام به تهیه و خرید پروژه زاگرس ابنیه همت نمود؟

تغیری در روال خرید و فروش در پروژه زاگرس در مقایسه با سایر پروژه های دیگر وجود ندارد! با این حال شما نیز می توانید همانند سایر پروژه های موجود در منطقه 22 اقدام به تهیه و خریداری واحد های مسکونی و تجاری این پروژه نمایید و به صورت امتیاز، واریزی هر تعداد واحد که مدنظرتان است را خریداری کنید.

 

شرایط پرداخت و فروش واحد های مسکونی و تجاری پروژه زاگرس 1 به چه صورت است؟

طبق بررسی های صورت گرفته توسط تعاونی این پروژه، برای هزینه زمین و جواز و تراکم مبلغ 950.000.000 میلیون تومان خواهد بود که اعضای این پروژه موظف هستند تا تاریخ 1399/12/15 اقساط این پروژه را به تعاونی پرداخت کنند.

15

 

چطور می توانیم اطلاعات کامل تری از پروژه زاگرس به دست آوریم؟

برای آن که بتوانید اطلاعات کامل تری در خصوص این پروژه و نحوه پرداخت آن به دست آورید، می توانید به سایت دیار 22 مراجعه کنید و از طریق واحد پشتیبانی با مشاوران این سایت در تماس باشید تا بتوانید بهترین و ایده آل ترین اطلاعات ممکن را در این زمینه به دست آورید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها