بررسی مزایای استفاده از جم کلش رویال و تاثیر آن بر روند بازی

کد خبر: 1061961

بازی کلش رویال یکی از پردانلود ترین و محبوب ترین بازی های موبایلی است که ابتدا در ماه ژانویه سال 2016 تنها برای سیستم عامل IOS توسط کمپانی سوپرسل که یکی از بهترین کمپانی ها در زمینه تولید بازی های استراتژیک است، عرضه شد و سپس در ماه فوریه سال 2016 برای نسخه اندروید و در ماه مارس سال 2016 برای تمامی پلتفرم ها به بازار عرضه شد.

آن چیزی که این بازی را به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی تبدیل ساخته، نوع نبرد آن است که به صورت تن به تن و یا دو به دو انجام می شود! در بازی کلش رویال، ارز های متنوع ای وجود دارد که جم یکی از منحصر به فرد ترین آن ها است که به واسطه آن می توان فرایند های بسیار قابل توجه ای را در بازی انجام داد، که در ادامه اطلاعات کاملی در خصوص جم کلش رویال در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

آشنایی با بازی محبوب و پرطرفدار کلش رویال

بازی های موبایلی در سبک های متنوع و مختلفی به بازار عرضه می شوند که نوع استراتژیک آن در مقایسه با سایر سبک ها دارای محبوبیت بسیار قابل توجه ای است! بازی کلش رویال نیز یکی از چند نمونه بازی های استراتژیکی می باشد که از زمان عرضه تا به امروز بیش از چند میلیون کاربر را به سوی خود جذب نموده است.

در این بازی شما می توانید به صورت دو به دو یا تک به تک با یکدیگر به جنگ و جدال بپردازید! هر حریف بنا به نوع قدرت و استراتژی خود می تواند در میدان نبرد حرفی برای گفتن داشته باشد و برنده نیز کسی است که بتواند بهترین نقشه را بر اساس بهترین استراتژی در زمین پیاده سازی کند.

جالب است بدانید که قلعه یا برج هایی در این بازی وجود دارد که به عنوان قلعه یا برج پادشاهی از آن یاد می شود! شما برای پیروز شدن در این بازی علاوه بر حفاظت از برج پادشاهی خود باید سعی کنید برج پادشاهی دشمن و یا حریف خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تخریب کنید.

در این بازی ارز های متنوع ای وجود دارد که هرکدام از آن ها مزایای قابل توجه ای را برای شما به ارمغان می آورند اما در میان تمامی آن ها، جم یا الماس از محبوبیت و قدرتمندی خاصی برخوردار است. شما به واسطه این ارز می توانید به قابلیت های بسیار  کلیدی ای در بازی دسترسی داشته باشید که عملا بتوانید با قدرت بسیار بالاتری به جنگ با رقبای خود بپردازید.

 

بررسی مزایای استفاده از جم کلش رویال و ویژگی های آن ها

همان طور که اشاره نمودیم، جم کلش رویال یکی از منحصر به فرد ترین ارز ها در بازی کلش رویال است که به واسطه آن شما می توانید به قدرت های بی نظیری دسترسی داشته باشید که این قدرت ها می تواند به صورت مستقیم بر روی روند بازی شما تاثیر گذار باشد. از جمله مهم ترین مواردی که شما می توانید با استفاده از جم یا الماس در بازی کلش رویال به آن دسترسی داشته باشید، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

•           باز کردن قفل  نیروها یا همان کارت های بازی قدرتمند، نیاز به جم دارند.

•           تسریع در روند استخراج معدن ها به واسطه پرداخت جم امکان پذیر است.

•           بالا بردن سرعت باز شدن کارت ها در زمان نبرد، بسیار مهم است که این امر با داشتن جم کلش به راحتی قابل انجام است.

•           خریداری طلا، اکسیر و ... نیاز به جم دارد.

•           به روز رسانی بازی، ارتقا کارت ها و ... همگی با پرداخت جم امکان پذیر است.

نکته قابل توجه ای که در این بازی وجود دارد، این است که شما تنها در نبرد ها به میزان 2 دقیقه فرصت خواهید داشت تا با امکاناتی که در اختیار دارید، با رقیب خود به مبارزه بپردازید و برج پادشاهی او را نابود کنید! در این زمان اگر حریف از شما قوی تر باشد، بدون شک شما بازنده بازی خواهید بود اما البته نحوه چیدن استراتژی و استفاده از سرباز ها نیز در این بازی به شدت اهمیت دارد.

بنابراین نمی توان این گونه گفت که تنها قدرت، عامل اصلی پیروزی در بازی کلش رویال است! بلکه استراتژی و نحوه جنگیدن از مهم ترین موارد برای پیروزی و تخریب قلعه پادشاهی رقبا می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

به چه صورت می توانم جم یا الماس را تهیه کرد؟

روش های رایگان متنوع ای وجود دارد که با استفاده از آن شما می توانید عملا جم یا الماس را تهیه کنید اما این روش ها دیر بازده هستند و نیاز به زمان طولانی، صرف منابع و .... دارند! با این حال بهترین روشی که با استفاده از آن شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن به مقدار قابل توجه ای جم دسترسی پیدا کنید، خرید آن است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها