ویژگی‌های خاص سری P گوشی هواوی

کد خبر: 1079315

سری P گوشی هواوی، یک سری پرچمدار از این برند چینی است. هواوی برای ساخت این گوشی‌ها با برند تولید کننده‌ی لنز دوربین لسیا همکاری کرده و گوشی‌هایی عالی برای عکاسی ساخته است.

هواوی تا همین چند سال پیش، یکی از محبوب‌ترین برندهای گوشی در سرتاسر دنیا بود ولی تحریم شدن توسط ایالات متحده‌ی آمریکا و منع گوگل از سرویس‌دهی به گوشی‌های جدید این شرکت چینی، بد جوری به بازار گوشی هواوی ضربه زد. با این حال، هواوی توانست با کاهش قیمت گوشی‌های بی‌نظیرش و ارائه‌ی راهکارهایی مثل AppGallery هواوی برای نصب اپلیکیشن روی این گوشی اندرویدی بدون نیاز به پلی استور گوگل، توانست بخشی از بازارش از دست رفته‌اش را پس بگیرد.

معمولا برند هواوی همانند برند گوشی شیائومی و بر خلاف برند گوشی سامسونگ، به گوشی‌های میان-رده‌ی خوبش معروف است. این گوشی‌ها، مشخصات و قابلیت‌هایی عالی با قیمتی بسیار پایین دارند. گوشی‌های میان-رده‌ی هواوی از مدل‌های میان-رده‌ی گوشی شیائومی ارزان‌تر هستند و میان-رده‌های شیائومی، قیمتی پایین‌تر در مقایسه با مدل‌های میان-رده‌ی سامسونگ دارند. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی، قیمت گوشی‌های مختلف این برندها را با هم دیگر مقایسه کنید.

البته همه‌ی گوشی‌های هواوی، میان-رده نیستند و این برند چینی، گوشی‌های پرچمدار نیز تولید می‌کند. یکی از بهترین سری‌های پرچمدار گوشی هواوی، سری P است. هواوی در ساخت این گوشی‌ها از برند لسیا که یک برند تولید کننده‌ی لنز دوربین است، کمک گرفته تا بتواند گوشی‌هایی مناسب برای عکاسی تولید کند.

البته دوربین فوق‌العاده، تنها مشخصه‌ی منحصر به فرد گوشی‌های سری P هواوی نیست. در اینجا می‌خواهیم ویژگی‌های خاص این گوشی‌ها را برای شما توصیف کنیم. اگر قیمت گوشی‌های سری P هواوی برای شما بالا است، می‌توانید این گوشی‌ها را در فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی به صورت قسطی خریداری کنید.

طراحی خلاقانه و زیبا

طراحی گوشی‌های سری P هواوی واقعا مسحور کننده است. این گوشی‌ها ظاهر بسیار زیبایی دارند و بدنه‌ی با کیفیت آن‌ها از مواد خوبی ساخته می‌شود. به علاونه، سری P گوشی هواوی در رنگ‌های بسیار جذابی مثل طلایی، مشکی، آبی و ... وارد بازار می‌شود. بدنه‌ی این گوشی‌ها بسیار نازک است.

مشخصات و قابلیت‌های عالی

صفحه نمایش این گوشی‌ها از حداقل ۱۶ میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند و ظرفیت باتری آن‌ها نیز بسیار خوب است. این گوشی‌ها، معمولا حافظه‌ی داخلی بسیار زیادی دارند جدیدترین گوشی‌های سری P هواوی مثل P-40 و P-30 برای عاشقان عکاسی که نمی‌توانند یک دوربین عکاسی حرفه‌ای بخرند، بسیار مناسبند.

بهترین دوربین‌ها در بازار گوشی‌های هوشمند

بدون شک، سری P گوشی هواوی، بهترین دوربین را در میان تمامی گوشی‌های هوشمند موجود در بازار دارد. این گوشی ها، از معدود گوشی‌های دارای قابلیت زوم اپتیکی هستند که به لطف همکاری هواوی با برند مطرح تولید کننده‌ی لنز، یعنی لسیا، روی این گوشی‌های چینی، کار شده است.

هر گوشی هواوی در سری P دارای قابلیت‌های عکاسی فوق‌العاده‌ای مثل فوکوس خودکار بسیار عالی، لنز زاویه باز، زوم هیبریدی، پایدارسازی تصویر اپتیکی (OIS) و پیکسل بنینگ است. این قابلیت‌ها، عکس‌های معمولی را به عکس‌هایی حرفه‌ای تبدیل می‌کنند.

گوشی‌های سری P هواوی دارای قابلیت‌های ویرایش تصور هستند که به سرعت و به راحتی می‌توانید با آن‌ها، تغییرات گسترده‌ای را روی عکس‌های که گرفته‌اید، اعمال کنید. با این قابلیت، نیازی به انتقال عکس‌ها به یک کامپیوتر برای ویرایش آن‌ها با نرم‌افزارهایی مثل فتوشاپ نیست.

تمامی گوشی‌های سری P هواوی از سال ۲۰۱۶ تاکنون (از زمان انتشار گوشی هواوی P9) با مشارکت شرکت آلمانی مطرح تولید کننده‌ی لنز، یعنی لسیا ساخته شده‌اند. این همکاری سبب شد که هواوی یکی از اولین برندهای گوشی باشد که چیدمان دو دوربین پشتی را مورد استفاده قرار می‌دهد. این برند، توانست گوشی‌هایی با قابلیت عکاسی مونوکروم وارد بازار کند.

حسگر مورد استفاده در دوربین‌های گوشی هواوی، حسگر RYYB است که یک حسگر بسیار بزرگ در دنیای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. این حسگر، حتی در مقایسه با حسگر دوربین گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا نیز بهتر است.

دوربین فوق‌العاده‌ی گوشی هواوی P40

ماژول دوربین اصلی شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارای گشودگی دیافراگم f/1.9 و پایدارسازی اپتیکی تصویر و زوم اپتیکی ۵ برابری، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دارای گشودگی دیافراگم f/2.4 تلفوتوی دارای پایدارسازی اپتیکی تصویر و قابلیت زوم اپتیکی ۳ برابری و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید f/2.2 است. این مجموعه دوربین می‌توانند عکس‌های بی‌نظیری بگیرند.

البته قیمت گوشی P40 در مقایسه با دیگر گوشی‌های هواوی کمی بالا است اما شما می‌توانید این گوشی را به صورت قسطی از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی خریداری کنید.

ویژگی‌های دوربین گوشی هواوی P50

مدل بعدی از سری P که به زودی وارد بازار می‌شود، گوشی هواوی P50 است. شرکت هواوی تاکنون بعضی از جزئیات این گوشی را افشا کرده است. آنطور که گفته شده، گوشی P50 همانند دیگر گوشی‌های سری P دارای لنزهای لسیا است.

دوربین این گوشی حالت دستی بسیار پیشرفته‌ای دارد و شما می‌توانید گشودگی دیافراگم را بین f/1.8 تا f/3.4 تنظیم کنید و فاصله‌ی کانونی نیز ۱۸ الی ۱۲۵ میلی‌متر است. به علاوه، این گوشی دارای زوم اپتیکی ۵ برابری دارد.

باتری عالی سری P گوشی هواوی

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب گوشی‌های سری P هواوی، باتری بسیار خوب این گوشی‌ها است. با وجود سخت‌افزارهای قوی که مصرف شارژ بالایی دارند، باتری‌های این گوشی‌ها می‌توانند ساعت‌ها شارژ نگه دارند. شما با یک بار شارژ کردن می‌توانید یک روز کامل با این گوشی‌ها عکاسی کنید.

ظرفیت باتری‌های این گوشی‌ها، روی کاغذ چندان بالا به نظر نمی‌رسد. به عنوان مثال، آخرین گوشی این سری یعنی گوشی هواوی P40 دارای یک باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپری است که حتی در مقایسه با مدل‌های میان-رده‌ی گوشی شیائومی و گوشی سامسونگ، ضعیف‌تر به نظر می‌رسد.

با این حال، سخت‌افزارها و نرم‌افزار این گوشی به شکلی عالی برای استفاده از شارژ باتری بهینه‌سازی شده‌اند و اگر سنگین‌ترین کارها را با این گوشی انجام دهید، با یک بار شارژ، می‌توانید بیش از یک روز از آن استفاده کنید. به علاوه، این گوشی دارای قابلیت شارژ سریع و یک پورت USB-C است.

جمع‌بندی

گوشی‌های هواوی همیشه گوشی‌های بسیار خوبی بوده‌اند اما پس از تحریم شدن این برند توسط ایالات متحده‌ی آمریکا و عدم پشتیبانی گوگل از مدل‌های جدید این کمپانی مرموز چینی، فروش آن‌ها به شدت کاهش یافته است. البته هواوی با عرضه‌ی گوشی‌هایی با مشخصات فوق‌العاده و قیمت‌هایی باورنکردنی، توانسته است بخشی از این بازار را پس بگیرد.

یکی از سری‌های بی‌نظیر گوشی هواوی، سری P است که علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری عالی مثل باتری بی‌نظیر، با همکاری شرکت تولیدکننده‌ی لنز لسیا، گوشی‌هایی وارد بازار کرده که چیزی کمتر از یک دوربین عکاسی حرفه‌ای ندارند.

اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند مناسب برای عکاسی هستید، شاید یک گوشی میان-رده‌ی شیائومی یا یک گوشی سامسونگ گران قیمت جوابگوی نیاز شما باشد اما با خرید یک گوشی هواوی سری P، یک دوربین عکاسی پیشرفته همراه خود خواهید داشت.

جدیدترین مدل‌های گوشی هواوی مثل گوشی P40 در فروشگاه مقداد آی تی با گارانتی معتبر عرضه می‌شوند و شما می‌توانید در انتظار موجود شدن گوشی هواوی P50 در این فروشگاه باشید.

 

 

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها