دکوراسیون داخلی منزل را بهتر بشناسیم

کد خبر: 1101090

طراحی داخلی منزل در واقع اجزای داخلی منزل است که برای زیبا تر شدن فضای خانه می باشد . دکوراسیون داخلی منزل بسیار اهمیت دارد و ما این امر را در شرکت مهران طاهری با بهترین شکل اجرا می کنیم

در چیدمان طراحی داخلی مسکونی سبک زندگی بسیار مهم است که آیا سبک سنتی را می پسندید یا سبک مدرن و یا سبک رسمی مورد علاقه شما است. ابتدا قبل از انتخاب و خرید هر چیزی بهتر است این آیکون را برای خود مشخص کنید تا بتوانید بهتر به سراغ وسایل خانه بروید و آنها را خریداری کنید .

 

روش های چیدمان دکوراسیون داخلی منزل

برای این که طراحی دکوراسیون داخلی منزل به بهترین نحو ممکن انجام شود باید تمام موارد مختلف را در نظر بگیرید تا در آخر با کم ترین مشکل و کوتاه ترین زمان و صرف هزینه کم در فضای داخلی منزل صورت بگیرد. یکی از مهمترین وسیله ها در طراحی داخلی منزل مسکونی، مبلمان است . چرا که مبل ها در طراحی منزل مسکونی نقش اساسی دارد. بنابراین در انتخاب این وسایل دقت زیادی داشته باشید .

فاکتور مهم دیگر در دکوراسیون منزل کوچک خرید قاب عکس های هنری و رسمی و یا کلاسیک است که با توجه به سبک داخلی منزل و زندگی انتخاب می شود . وجود این وسایل به خانه روحیه می دهد و نقش مهمی را در طراحی داخلی منزل دارد . 

پارامتر های مهم در طراحی دکوراسیون منزل مسکونی از دیدگاه مهران طاهری

یکی از فاکتور های مهم که در طراحی دکوراسیون منزل کوچک موثر است و باید به آن توجه کرد لوستر ها و روشنایی و ایجاد نور در طراحی منزل است . باید مقدار نور در فضا های مختلف با توجه به نیاز هر بخش باشد . رنگ نور هم با توجه به سبک زندگی و حس و حال فضای خانه انتخاب می شود .

استفاده از نور های تو کار در بخش های متفاوت مثل آشپزخانه و پذیرایی برای طراحی دکوراسیون منزل بسیار قشنگ و مناسب است .

 

طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک

 

خیلی از افراد که در خانه های با ابعاد کوچک زندگی می کنند، به طور معمول درگیر چیدن وسایل و دکوراسیون خانه هستند . به دلیل این که فضای داخلی این منزل ها محدود و کم است نمی توان از هر وسیله و چیدمانی استفاده کرد و حتی ممکن است وسیله های آشپزخانه و کمد ها هم جایی برای نگهداری آن ها وجود نداشته باشد .

استفاده از دیوار پوش های با رنگ روشن و طرح های مناسب برای دکوراسیون داخلی منزل کوچک می باشد و آن را بزرگ جلوه می دهد . ترجیحا از مبل های ظریف و با رنگ های روشن و با سبک فانتزی برای طراحی داخلی منزل کوچک استفاده کنید .

ترکیب رنگ و سبک طراحی منزل و دکوراسیون معمولا متناسب با علاقه شخصی انتخاب می شود و مهم این است که آرامش در خانه برای شما فراهم باشد و از طراحی داخلی منزل کوچک خود لذت کافی را ببرید.

استفاده از رنگ های خنثی و انواع وسایل تزئینی ساده و شیک حس خوبی را در فضای خانه ایجاد می کند. جالب است بدانید که علم ریاضیات و تناسبات ریاضی نقشی بسیار مهم برای چیدمان درست وسایل منزل شما دارد. در واقع چیدن اصولی بر اساس اصل ریاضی فرمول های راحتی دارد که اگر آنها را بدانید بهتر می توانید دکوراسیون داخلی منزل خود را بچینید. به طور مثال تخت را باید در موازات درب ورودی اتاق  قرار دهید و یا استفاده از رنگ قرمز و زرد برای وسایلی مانند پرده ها و وسایل تزیینی ایجاد حس خوب در فضای خونه می کند که به داشتن انرژی بیشتر شما کمک  می کند .

 

در دکوراسیون منزل کوچک با استفاده از قفسه ها فضایی برای چیدمان لوازم بسازید استفاده از رنگ های روشن در دکوراسیون منزل کوچک به بزرگ تر شدن فضا کمک می کند.

 

در دکوراسیون منزل کوچک از چه ترفندهایی می توان استفاده کرد

همیشه این منازل کوچک هستند که ایده ها  و خلاقیت ها را درباره دکوراسیون منزل به چالش می کشند. زیرا با کم بودن فضا از آزادی در انتخاب و بهره مندی از فضا خبری نیست و باید از کمترین فضا بیشترین استفاده شود. در این مقاله با دکوراسیون منزل کوچک و چند ترفند هوشمندانه در این باره آشنا می شوید.

طراحی دکوراسیون منزل کوچک

در فضاهایی محدود مانند منازل کوچک بهترین کار استفاده از فضاهای مرده در ساختمان است. معمولا در هر منزل فضاهایی مانند زیر میز، بالای درب و یا زیر تخت محلی است که باید به خوبی در دکوراسیون داخلی منزل کوچک به آن توجه شود. استفاده از قفسه بندی های باز و چیدمان لوازم در آن علاوه بر ایجاد زیبایی بصری به کاهش این فضا ها کمک می کند. استفاده از کتابخانه هایی که می تواند به عنوان یک دیوار نیز کارایی داشته باشد علاوه بر این که محلی برای نگهداری بسیاری از لوازم است خود به عنوان دیوار دو بخش اتاق را از پذیرایی جدا می کند. استفاده از پرده های بلند با رنگ روشن به ایجاد خطای دید در ذهن بیننده منجر شده و فضای منزل را بازتر و بزرگتر می کند.

 

دکوراسیون داخلی منزل کوچک را با گروه معماری مهران طاهری تجربه نمایید :

استفاده از فضاهایی که بلااستفاده مانده اند مانند انباری و یا حیاط خلوت نیز در طراحی داخلی منزل مسکونی کمک کرده و با استفاده از این فضاها به عنوان محلی برای استراحت و یا مطالعه در بزرگ تر نشان دادن طراحی داخلی منزل کوچک خود سهم بزرگی ایفا نموده اید.

رنگ ها در طراحی منزل نقش مهمی بر عهده دارند. با استفاده از رنگ های روشن برای دیوارها و مبلمان علاوه بر ایجاد زیبایی بیشتر طراحی دکوراسیون منزل خود را شیک و مدرن جلوه دهید. استفاده از میزهایی که به دیوار نصب می شوند با داشتن چند قفسه در خود علاوه بر این که فضای زیادی در طراحی داخلی منزل شما اشغال نمی کند  فضای مناسبی برای قرار دادن اشیاء و لوازمی است که هم کاربردی و هم دکوری هستند.

 

طراحی منزل مسکونی

اگر خود برای طراحی و دکوراسیون منزل کوچک خود اقدام نموده اید و در تعیین محل قرار گیری دیوارها و یا انتخاب فضای اتاق نقش دارید بهتر است تا از چیدمان باز در طراحی منزل و دکوراسیون خانه خود استفاده کنید. معمولا فضاهایی که دیوارها قرار می گیرند بدون استفاده می شوند. برای همین استفاده از مبلمان به عنوان یک جدا کننده مناسب بین پذیرایی و آشپزخانه می تواند جایگزینی بسیار مناسب به جای دیوار یا اپن آشپزخانه باشد.

در طراحی دکوراسیون داخلی منزل مخصوصا منازل کوچک نقش قفسه ها و کابینت ها را نادیده نگیرید. چیدمان لوازم غیر ضرور در این قفسه ها باعث باز شدن فضای منزل شده و آشپزخانه را نیز شیک تر جلوه می دهد. نورپردازی های نقطه ای و گسترده در تمام قسمت ها نیز فضای تاریک و پر ابهام برای این منازل ایجاد نمی کند و به سادگی از فضای منزل خود نهایت استفاده را خواهید برد. عدم استفاده از چندین رنگ در فضای دکوراسیون منزل کوچک نیز باعث بزرگ تر شدن فضا می شود. معمولا بهتر است در فضاهای محدود تنها از دو یا سه رنگ روشن استفاده شود. رنگ های روشن نقش مهمی در ایجاد دید وسیع تر در این محیط ها دارند.

برای مشاوره با کارشناسان درباره نحوه دکوراسیون منزل کوچک و طراحی داخلی منزل به سایت ما مراجعه فرمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها