هشدار مهم رئیس سازمان بازرسی به کلیه دستگاه‌های خدمت‌رسان

کد خبر: 1211112

رئیس سازمان بازرسی کل کشور سامانه و نحوه ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله‌مندی از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسانی در نوروز ۱۴۰۲ را معرفی کرد.

هشدار مهم رئیس سازمان بازرسی به کلیه دستگاه‌های خدمت‌رسان

 ذبیح‌الله خداییان؛ رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: همکاران ما در سراسر کشور در ایام نوروزی با برقراری کشیک و تشکیل گروه‌های تخصصی نظارت و بازرسی، بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در این ایام نظارت دارند.

وی افزود: بازرسان با بازدیدهای سرزده و بازرسی‌های موردی از این مراکز خدمت‌رسان از قبیل مراکز درمانی و بهداشتی، فرودگاه‌ها، پایانه‌های حمل و نقل و دستگاه‌هایی که نظارت بر کنترل قیمت و مبارزه با گرانفروشی دارند، عملکرد آنها را بررسی و نقاط ضعف و قوت این مراکز را شناسایی خواهند کرد.

خداییان ادامه داد: دستگاه‌هایی که در انجام وظاف خود کوتاهی داشته باشند و در خدمت مردم نباشند و به خوبی به وظایف خود عمل نکنند، به مراجع ذی‌صلاح معرفی خواهند شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: چنانچه مردم شریف هم از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان شکایت یا گله‌مندی داشته باشند می‌توانند موارد را به صورت حضوری به بازرسان ما در سراسر کشور اعلام یا از طریق سامانه  136.irمراتب را ثبت کنند. موضوع با جدیت پیگیری و نتیجه به شخص شاکی و یا گزارش دهنده اعلام خواهد شد.

خداییان تأکید کرد: چنانچجه از سوی دستگاه خدمت‌رسان کوتاهی و سهل‌انگاری صورت گرفته باشد با مسئولین مربوطه برخورد لازم و قانونی به عمل می‌آید.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها