اولین سورپرایز سال جدید برای بازنشستگان | زمان واریز حقوق بازنشستگان برای نوروز

کد خبر: 1211607

راضیه عالیشوندی رییس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر گفت: تعداد ۵۶۰ نفر از همکاران هلال‌احمر در سال جاری به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند اما با وجود تکمیل فرآیند بازنشستگی و علیرغم پیگیری‌های انجام شده از سازمان برنامه و بودجه کشور، تا کنون اعتباری برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان به جمعیت هلال احمر تخصیص نیافته است.

به گزارش سایت خبر آزاد ، حقوق بازنشستگان در سال 1401 با افزایش چشمگیری روبرو شد. حقوق بازنشستگان امسال ده درصد افزایش داشته است و به 5 میلیون تومان رسید. حقوق بازنشستگان همواره یکی از پر صداترین مباحث مجلس بوده است.با افزایش حقوق بازنشستگان بحث دریافت مالیات از حقوق بازنشستگان مطرح شد که اعتراض بازنشستگان را در پی داشت. در ادامه اخبار جدیدی از حقوق بازنشستگان را میخوانید.حقوق بازنشستگان همسان سازی می‌شود.

با دستور رییس جمعیت هلال احمر، امروز ۵۰ درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان جمعیت در سال ۱۴۰۱ پرداخت می‌شود.

راضیه عالیشوندی رییس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر گفت: تعداد ۵۶۰ نفر از همکاران هلال‌احمر در سال جاری به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند اما با وجود تکمیل فرآیند بازنشستگی و علیرغم پیگیری‌های انجام شده از سازمان برنامه و بودجه کشور، تا کنون اعتباری برای  پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان به جمعیت هلال احمر تخصیص نیافته است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها