طراحان گرافیک، سیجی کوک را ببینید

کد خبر: 1165218
طراحان گرافیک، سیجی کوک را ببینید

 

چکیده : اگر در زمینه طراحی گرافیکی، CG ، فیلم سازی و تولید محتوا فعالیت دارید بهتر است با سایت سیجی کوک آشنا شوید.

 

لطفا از این تصویر به عنوان تصویر شاخص استفاده کنید:

شروع محتوا:

 

اگر در زمینه طراحی گرافیکی، CG ، فیلم سازی و تولید محتوا فعالیت دارید بهتر است با سایت سیجی کوک آشنا شوید. طراحی گرافیکی امروزه در تمامی بخش های زندگی ما وجود دارد، صبح که از خواب بیدار می شویم از محتوای که در اینستاگرام می بینیم تا تبلیغاتی که در دیوار های مترو وجود دارد، بخش از هنر طراحان گرافیک است، اگر شما هم در زمینه طراحی گرافیکی و تولید محتوا فعالیت دارید، CGKOK یکی از کاملترین آرشیو های ابزار های آماده طراحی گرافیکی، فیلم سازی، سه بعدی سازی و تولید محتوا را در اختیار شما قرار می دهد، در این خبر بیشتر با سیجی کوک آشنا خواهید شد.

 

سایت سیجی کوک

 

سیجی کوک ( CGKOK.COM ) یکی از به روزترین سایت های دانلود ابزار های آماده طراحی گرافیکی است و با هدف ارائه بزرگترین آرشیو CG و ابزار های طراحی، گرافیک، جلوه های ویژه و فیلم سازی در ایران فعالیت خود را شروع کرده است، تقریبا هر فایل آماده ای نیاز داشته باشید در بیش از 300 دسته بندی متنوع این سایت قابل دریافت است،

 

سیجی کوک به صورت تخصصی فایل های گرافیکی آماده و از پیش طراحی شده برای نرم افزار های مانند: فتوشاپ، افترافکت، پریمیر، تری دی مکس، ایلوستریتور، یونیتی، آنریل انجین، فاینال کات، داوینچی ریزالو، سینما فور دی و دهها نرم افزار حرفه ای دیگر در زمینه طراحی گرافیکی، سه بعدی سازی و فیلم سازی را ارائه می دهد.

 

دانلود وکتور و طرح لایه باز فتوشاپ

 

فتوشاپ و ایلوستریتور از نرم افزار های پایه و اصلی در طراحی گرافیکی هستند و تقریبا برای تمامی زمینه های CG کاربرد دارند، دسترسی به آرشیو بزرگ و کامل از طرح لایه باز PSD فتوشاپ و تصاویر وکتور گرافیکی برای همه طراحان کاربردی است، از بخش دانلود طرح لایه باز فتوشاپ و دانلود وکتور در سایت سیجی کوک به یکی از آرشیو های بزرگ وکتور AI و EPS و طرح PSD لایه باز ایران دسترسی خواهید داشت.

 

این بخش در سیجی کوک شامل بیش از 80 زیر دسته بندی متنوع برای موضوعات مختلف طراحی از طرح لوگو تا کارت ویزیت و برشور و فایل های آماده اینستاگرام و یوتیوب است.

2

 

دانلود ابزار های طراحی در فتوشاپ

 

یکی از آرشیو های مورد نیاز برای طراحی در فتوشاپ دسترسی به ابزار های آماده مانند براش و استایل آماده فتوشاپ است، از بخش ابزار فتوشاپ در سیجی کوک می توانید، فایل های آماده حرفه ای مانند، براش فتوشاپ، استایل فتوشاپ، اکشن آماده فتوشاپ، پترن و الگو، کلیپ آرت ، افکت فتوشاپ، پالت رنگ و .. را دانلود کنید.

 

دانلود فونت

 

یکی از مهمترین عناصر در طراحی گرافیکی حرفه ای عنوان و المان های متنی است، که زیبای و کارایی آن کامل وابسته به استفاده از فونت زیبا، مناسب و کارآمد است، از دسته بندی دانلود فونت انگلیسی در CGKOK می توانید به یکی از بزرگترین آرشیو های فونت انگلیسی حرفه ای دسترسی داشته باشید، فونت های این بخش همگی فونت های پریمیوم و غیر رایگان سایت معتبر ارائه فونت دنیا است،

 

از فونت های گرافیکی گرفته تا فونت انگلیسی کلاسیک و سبک امضاء و فونت انگلیسی برای لوگو را می توان در دسته بندی های مختلف بخش فونت سیجی کوک دریافت کنید.

3

 

پروژه آماده افترافکت و پریمیر

 

افترافکت و پریمیر از حرفه ای ترین و پر استفاده ترین نرم افزار ها در زمینه تدوین، فیلم سازی و جلوه های ویژه هستند، و کمتر ویدیو حرفه ای را می توان پیدا کرد که حداقل بخشی از آن در این نرم افزار ها ایجاد نشده باشد. اگر در زمینه فیلم سازی، ساخت تیزر های تبلیغاتی، تولید محتوای ویدیویی برای شبکه های اجتماعی و موارد شبیه به اینها فعالیت دارید یکی از بزرگترین و کاملترین منابع برای افترافکت و پریمیر را در سیجی کوک می توانید پیدا کنید.

 

پروژه آماده پریمیر، پروژه آماده افترافکت، پریست پریمیر و افترافکت، ترانزیشن، عناصر انیمیت شده حرفه ای، ابزار های و المان های ساخت موشن گرافیک و بسیار موارد دیگر تنها بخشی از آرشیو حرفه ای سیجی کوک برای افترافکت و پریمیر است، همچنین برای نرم افزار های مانند فاینال کات پرو، داوینچی ریزالو هم تمام این منابع در سایت موجود است.

4

 

افکت صوتی حرفه ای

 

یکی از موارد مهم در فیلم سازی، تولید محتوا و جلوه های ویژه و همچنین بازی سازی حرفه ای استفاده از افکت صوتی و موسیقی مناسب با حس و حال پروژه است. در سیجی کوک برای این بخش مهم آرشیو بزرگی از کاملترین و حرفه ای ترین مجموعه های افکت صوتی در دنیا آماده شده است، افکت صوتی برای هر پروژه ای از ترسناک تا تبلیغاتی و کودکانه را می توان در سیجی کوک دریافت کرد.

 

همچنین آرشیوی از آهنگ بی کلام ویژه ساخت تیزر، فیلم سازی و تولید محتوا در سایت سیجی کوک موجود است که اکثر آنها بدون کپی رایت و قابل استفاده در تمامی شبکه های اجتماعی هستند.

 

دانلود مدل سه بعدی، متریال و تکسچر

 

یکی از حوضه های محبوب در گرافیک رایانه طراحی و مدل سازی سه بعدی و شبیه سازی سه بعدی است که در بخش های مختلف از طراحی صنعتی و طراحی معماری و دکوراسیون گرفته تا پزشکی و فیلم سازی و انیمیشن سازی کاربرد دارد. اگر شما هم یک تری دی آرتیست هستید بدانید که یکی از کاملترین آرشیو های آبجکت و مدل سه بعدی آماده ایران در سیجی کوک آماده دریافت است، همچنین بخش متریال و تکسچر یکی از حرفه ای ترین و با کیفیت ترین آرشیو های تکسچر و متریال برای طراحی سه بعدی و رندرینگ حرفه ای است.

 

سیجی کوک، یکی از به روز ترین مراجع CG و ابزار های طراحی

 

این مقاله تنها معرفی بخش از آرشیو بزرگ و حرفه ای سایت CGKOK برای طراحان گرافیکی است و سیجی کوک سعی دارد با انتشار آرشیو های حرفه ای طراحی گرافیکی، فیلم سازی و جلوه های ویژه، سهمی در ارتقا صنعت و هنر گرافیک رایانه ای (CGI) در ایران داشته باشد، اگر شما هم در هر کدام از زمینه های CG و هنرهای دیجیتال فعالیت دارید می توانید با جستجو سیجی کوک در گوگل به جمع ما بیاید.

 

 

برچسب ها : فتوشاپ,افترافکت,پریمیر,فونت,وکتور,طرح لایه باز فتوشاپ

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها