واکنش جواد امام به حملات کارگزارانی ها به تاجزاده

کد خبر: 1062449

رئیس بنیاد باران در واکنش به حمله کارگزارانی ها به کاندیداتوری تاجزاده گفت: اینکه برخی بگویند تاجزاده منتظر است تا شورای نگهبان ایشان را رد کند و حجتی برای تحریم انتخابات ریاست‌جمهوری داشته باشند حرف بی‌ربطی است.

واکنش جواد امام به حملات کارگزارانی ها به تاجزاده

خبرگزاری تسنیم: گمانه زنی ها درباره احتمال کاندیداتوری مصطفی تاجزاده، معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات، در انتخابات ریاست جمهوری  که خبر آن از سوی الیاس حضرتی دبیرکل حزب اعتماد رسانه ای شد، چند روزی است که با واکنش های متفاوتی در میان فعالان سیاسی اصلاح طلبان همراه شده است.

با توجه به مشی سیاست ورزی تاجزاده در سالهای اخیر که عمدتاً در تقابل با سیاست های نظام تعریف می شود، طیفی از اصلاح طلبان با محوریت حزب کارگزاران کاندیداتوری  وی در انتخابات ریاست جمهوری  را به صلاح کلیت این جریان نمی دانند. همین مسئله موجب شد تا روزنامه سازندگی ارگان رسانه ای حزب کارگزاران در سرمقاله روز چهارشنبه (اول اردیبهشت) به انتقاد از احتمال کاندیداتوری تاجزاده بپردازد.

سازندگی تاج‌زاده را نماینده طیفی از اصلاح‌طلبان تندرو (ساختارگرا) خواند که با تحرکات خود در چهار سال دوم دولت روحانی به‌ویژه پس از حوادث آبان 98 به‌نوعی یک انشعاب در جریان اصلاحات را هدایت می‌کنند که مشی آن نه صرفاً تندروی بلکه تک‌روی است.

ارگان رسانه‌ای حزب کارگزاران همچنین از تاج‌زاده به‌عنوان پرچمدار تحریم انتخابات مجلس نام برد و تاکید کرد که  امید تاج‌زاده {از کاندیداتوری} به شورای نگهبان است! نه آنکه او را تأیید کنند، که وی را رد کنند تا حجتی برای تحریم انتخابات ریاست‌جمهوری بیابد.

از سوی دیگر غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران نیز در واکنش به احتمال کاندیداتوری تاجزاده در اظهارات کنایه آمیز گفت: «خوب است اگر وزارت کشور و شورای نگهبان ایشان را تائید کنند و فکر می‌کنم این امر امتحان خوبی است که مشاهده کنیم مردم این نوع لحن و گفتار را انتخاب می‌کنند یا خیر!»

حالا جواد امام، مدیر عامل بنیاد باران و از چهره های نزدیک به سیدمحمد خاتمی  در واکنش به حملات کارگزارانی ها به تاجزاده، گفته است: اینکه برخی بگویند تاجزاده منتظر است تا شورای نگهبان ایشان را رد کند و حجتی برای تحریم انتخابات ریاست‌جمهوری داشته باشند حرف بی‌ربطی است.

جواد امام ادامه داده است: آقای تاجزاده فعال سیاسی و منتقد وضع موجود است و علناً نیز تمام نظرات و نقدها را می‌گوید و اقدامات خوب حاکمیتی را احترام و حمایت و بقیه موارد را نیز به صراحت اعلام می‌کند؛ شاید برخی این صراحت لهجه را برنمی‌تابند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها