آماده باش به ستادهای انتخاباتی

آلترناتیو ظریف ؛ لاریجانی قطعی شد

کد خبر: 1064452

یک کانال تلگرامی از شروع به کار تیم انتخاباتی لاریجانی خبر داده و مدعی است که او در روز آخر ثبت‌نام‌ها وارد میدان می‌شود.

آلترناتیو ظریف ؛ لاریجانی قطعی شد

گروه سیاست سایت فردا – علی لاریجانی را باید ساکت‌ترین نامزد احتمالی در ماه‌های اخیر دانست. او اگرچه از خیلی پیش‌تر سودای ریاست جمهوری داشت و حتی به همین خاطر قید کرسی ریاست مجلس را زد، این روزها صرفا به رصد اوضاع و احوال می‌پردازد.

این طور که به نظر می‌رسد نیز، اوضاع را به نفع خود ارزیابی کرده و قصد دارد آرام آرام با اعلام نامزدی خود هر دو جریان سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا را غافلگیر کند. 

فعالیت حامیان و هواداران لاریجانی از چندی قبل در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شدت گرفته بود و حتی برخی از آنان در یکی از اتاق‌های کلاپ هاوسی از آماده و فعال شدن ستادهای انتخاباتی خبر داده‌ بودند. این موضوع مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و از قضا با هیچ تکذیبیه‌ای نیز همراه شند.

حالا اما نشانه‌های بیشتری از ورود لاریجانی به عرصه رقابت‌های انتخاباتی مشاهده می‌شود. شاهد آنکه کانال تلگرامی آنتن ، با عنوان «لاریجانی؛ آماده باش به تیم انتخاباتی» می‌نویسد: «در حالی که خبرهای بسیاری از سیاسیون از منتفی بودن نامزدی علی لاریجانی روایت می کند، خبرهای درگوشی آنتن اما حکایت از پایان تردید این سیاستمدار برای حضور در انتخابات دارد . گفته می شود او در روزهای اخیر به تصمیم نهایی در این مورد رسیده است .»

در ادامه نیز آمده است: «او قبلا در دیدار با یکی از چهره های ارشد اصلاح طلب ضمن اعلام منتفی بودن نامزدی اش به اصلاح طلبان پیغام فرستاده بود که از نامزدی محمد جواد ظریف حمایت کنند. او در این دیدار از اصولگرایان سنتی به تندی انتقاد کرده بود. حالا اما با تغییر وضعیت ظریف او وضعیت را برای نامزدی خود مساعد دیده است . دیدارهای مهمی با برخی چهره های اصولگرای منتفذ و اصلاح طلب تصمیم ساز برگزار شده است . سخنان شب گذشته کرباسچی که احتمال حمایت از لاریجانی را به صورت رسمی اعلام کرده خروجی همین جلسات است.»

بر اساس این خبر «تیم انتخاباتی علی لاریجانی مشغول کار شده است و او در روز آخر ثبت نام وارد انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها