بررسی راهکارهای تقویت امنیت در مجلس

کد خبر: 1182542

نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی راهکارهای تقویت تدابیر امنیتی در اماکن مذهبی و عمومی را با دستگاه‌های ذیربط بررسی خواهد کرد.

بررسی راهکارهای تقویت امنیت در مجلس

عباس گلرو در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی در حرم احمد بن موسی شاه‌چراغ (ع) که به شهادت ۱۵ نفر از هموطنان کشورمان انجامید، بیان کرد: مردم سمنان نیز همراه و همدل با مردم فارس به ویژه خانواده‌های داغدار شهدا هستند.


 


وی افزود: طراحی‌های صورت گرفته از سوی دشمنان نشان می‌دهد که بر دو گسل قومی و مذهبی تمرکز کرده‌اند تا با تحریک احساسات قومی و مذهبی کشور را به چالش بی ثباتی و ناامنی بیندازند.

بررسی راهکارهای تقویت امنیت

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس درباره حوادث این روزها گفت: حادثه فوت مهسا امینی و تحرکات در منطقه غرب کشور توسط عناصر تروریستی، اقدام تروریستی جمعه سیاه در زاهدان و اقدامات تحریک کننده در پی فوت یک دختر دانش‌آموز اردبیلی از جمله طراحی‌های انجام شده برای تحریک گسل‌های قومی است.

گلرو با بیان اینکه جنایت در حرم شاه‌چراغ در راستای تحریک گسل مذهبی و به راه انداختن جنگ شیعه و سنی است، تاکید کرد: بیداری و بصیرت مردم ایران و همه اقوام را خنثی کننده هر توطئه‌ای است.

وی با بیان اینکه از تلاش و مجاهدت دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی تقدیر می‌کنیم، تاکید کرد: کمیسیون امنیت ملی راهکارهای تقویت تدابیر امنیتی در اماکن مذهبی و عمومی را با دستگاه‌های ذیربط بررسی خواهد کرد.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها