نماینده ولی فقیه در سپاه: دشمنان با ایجاد فتنه به دنبال توقف کشور هستند

کد خبر: 1188298

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ازجمله برکات فتنه اخیر رونمایی از چهره نفاق بوده افزود: برخی از شخصیت‌ها و افراد مدعی در فتنه اخیر کشف حجاب کردند و چهره واقعی خود را نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه: دشمنان با ایجاد فتنه به دنبال توقف کشور هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ازجمله برکات فتنه اخیر رونمایی از چهره نفاق بوده افزود: برخی از شخصیت‌ها و افراد مدعی در فتنه اخیر کشف حجاب کردند و چهره واقعی خود را نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی ظهر پنجشنبه در همایش ملی حوزویان بصیر که در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا برگزار شد اظهار داشت: دشمنان در تلاش هستند تا انقلاب اسلامی را از داخل کشور نابود کنند و در گام دوم به این نتیجه رسیدند که اگر نتوانستند انقلاب را نابود کنند بتوانند آن را نهار کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: تصور دشمنان این است که نظام جمهوری اسلامی که در ایران ایجاد شده است نسبتی با شرق و غرب ندارد و همین امر موجب خواهد شد که این الگو در کشورها و ملت‌های دیگر راه پیدا کند.

وی با بیان اینکه از اهداف دشمن ایجاد دوگانگی بین حکومت و مردم است افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا با این توطئه مانع از پیشرفت بیشتر انقلاب اسلامی شوند هرچند که تلاش‌های صورت گرفته در راستای نابودی انقلاب اسلامی ایران و مهار این انقلاب ناکام مانده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: نظام جمهوری اسلامی با وجود همه توطئه‌ها و فتنه‌هایی که علیه دشمنان اعمال شده است همچنان با قدرت به مسیر خود پیش می‌رود که این یک معجزه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان داشت: افرادی که در اغتشاشات اخیر فرزندان این کشور را به شهادت رساندند دستگیر شدند که از جمله آنان می‌توان به دستگیری قاتلان شهید آرمان علیوردی اشاره کرد که به خاطر طلبه بودن او را به شهادت رساندند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اهانت به چادر و عمامه از جمله اهداف دشمنان است افزود: در طی این مدت حمله‌هایی که به حوزه‌های علمیه خواهران صورت گرفته است بیش از حوزه برادران بوده و تمام تلاش دشمنان بر این امر معطوف است تا این ناآرامی‌ها کنترل نشود.

دشمنان با ایجاد فتنه به دنبال توقف کشور هستند

حجت الاسلام حاجی صادقی ابراز داشت: دشمنان کشور نابود نشده اند و با ایجاد فتنه به دنبال توقف کشور هستند که در این راستا حوزه‌های علمیه به خصوص طلاب خواهر نقش مؤثری در برملا کردن توطئه‌های دشمنان ندارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان داشت: تلاش دشمنان در این راستا معطوف است تا جامعه را در برابر انقلاب اسلامی قرار دهد چرا که آنان حیات خود را با وجود انقلاب اسلامی در خطر می‌بینند.

وی با بیان اینکه از جمله برکات فتنه اخیر رونمایی از چهره نفاق بوده است افزود: بسیاری از شخصیت‌ها و افراد مدعی در فتنه اخیر کشف حجاب کردند و چهره واقعی خود را نشان داده‌اند و این ریزش‌ها طبیعی است.

حجت الاسلام حاجی صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تنها راه مقابله با دشمنان قوی شدن است ادامه داد: در برابر فتنه‌ها باید به شناخت درست برسیم و اهداف دشمن مورد شناسایی قرار گیردو در این عرصه نمی‌توان همانند جنگ سخت عمل کرد و باید فضا را برای مردم تبیین کرد که در این صورت مردم مسیر درست را انتخاب می‌کنند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها