ترجمه/ یادداشتی از محمد ابوبکر، روزنامه‌نگار اردنی

بیانیه بعدی اعراب سازشگر؛ فلسطین به اشغال کرانه باختری پایان دهد!

کد خبر: 1203303

ملت فلسطین از مواضع خجالت‌آور سازمان‌های عربی به‌خصوص کشورهای سازگشر احساس شرم می‌کند.

بیانیه بعدی اعراب سازشگر؛ فلسطین به اشغال کرانه باختری پایان دهد!

محمد ابوبکر روزنامه نگار اردنی/ ترجمه از سایت فردا: ما یا به آخرالزمان رسیده ایم یا در نزدیکی روز قیامت قرار داریم و یا در فاصله اندکی به ریختن اندک آبروی باقیمانده برای برخی سازمان‌ها و اتحادیه‌هایی که در این سال‌ها چهره حقیق خودشان را پوشانده بودند اما دیگر اعتباری برایشان باقی نمانده است.

آقایان، در منطق و عرق برخی از این اتحادیه های عربی فلسطینی حق دفاع از سرزمین خودش را ندارد و شلیک به صهیونیست‌ها در سرزمین اشغالی مصداق عملیات تروریستی است اما کشتن فلسطینی از جانب اشغالگر، ویرانی خانه‌های فلسطینیان و بی‌حرمتی به مسجدالاقصی را می‌توان در چند بیانیه توجیه کرد، چشم‌پوشی کرد و از کنار آن گذشت!

سازمان‌ها و اتحادیه‌های عربی از ملت فلسطین می‌خواهند که آرام باشد، خاموش باشد و با واقعیت کنار بیاید. مؤدب باشد و بیش از این برایشان زحمت و دردسر ایجاد نکند.

آنها خطاب به فلسطینی‌ها می گویند: «شما را به خاطر خدا انقدر برای ما دردسر نسازید. این وضعیت قابل تحمل نیست. دلیلی برای مقاومت وجود ندارد. پول بگیرید از ما اما این مقاومت دردسرسازتان را نمی‌خواهیم».

ملت فلسطین از این مواضع خجالت‌آور سازمان‌های عربی به‌خصوص کشورهای سازگشر و برادرانشان احساس شرم می‌کند. آنها همه مفاهیم را دگرگون کرده‌اند در زمانی که نمی‌دانیم چه می گذرد. آیا واقعا امت عربی باقی مانده؟ آیا ما در دوره نابودی و انحطاط جهان عرب قرار داریم یا تنها کابوس‌های سیاه و تاریکی می‌بینیم؟

احتمالا فردا بیانیه‌های دیگری از راه می رسد، از اینها بعید ندانید که شاید وزارت خارجه آن کشور سازشگر عربی در بیانیه‌ای شدیدالحن از فلسطینی‌ها بخواهد از کرانه باختری خارج شوید و به اشغال این سرزمین پایان بدهید. به حقیقت معبد هیکل که سابقا مسلمانان آن را مسجدالاقصی می خواندند شهادت بدهید و آن را بپذیرید. از این اتحادیه و سازمان های مزدورشان هیچ چیزی بعید نیست.

عادت به توهین و نفرین در مطالبم ندارم و آداب و تربیتم مانع می شود که اگر این نبود از انواع توهین های کوچک و بزرگ علیه این عرب های سازشگر و سازمان هایشان استفاده می‌کردم. باورکردنی نیست که به این مرحله از رذالت و انحطاط مطلق رسیده‌اند آن هم در زمانی که ملت شریف فلسطین شمشیر عزت و افتخارش را بیرون آورد است.

در نهایت نفرین خدا برا همه منکران مسئله فلسطین و بوسه بر پیشانی همه شهدای مقاومت و مادران شهدای سرزمین مقدس فلسطین که با پرتاب موفقیت آمیز سنگ ها به آغوش مردمان و صاحبان اصلی اش باز می گردد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها