نظر نماینده مجلس درباره تشکیل سازمان بازرگانی/ناهماهنگی‌ها بیشتر می‌شود

کد خبر: 1207104

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تشکیل سازمان بازرگانی مشکلات را کمتر نمی‌کند زیرا در حال حاضر با وجود اینکه فقط دو مجموعه، وظیفه تولید و تامین را برعهده دارند، هماهنگی به درستی انجام نمی‌شود.

نظر نماینده مجلس درباره تشکیل سازمان بازرگانی/ناهماهنگی‌ها بیشتر می‌شود

محمدحسین فرهنگی درباره تشکیل سازمان بازرگانی، گفت: این اقدام مشکلات را کمتر نمی‌کند زیرا در حال حاضر با وجود اینکه فقط دو مجموعه، وظیفه تولید و تامین را برعهده دارند، هماهنگی به درستی انجام نمی‌شود و وقایع بسیار عجیبی که انتظاری نداریم، رخ می‌دهد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط فعلی اگر قرار باشد، مجموعه‌ای تشکیل شود که ناهماهنگی‌ها را بیشتر کند، طبیعتا کار بسیار سخت خواهد بود.

وی اضافه کرد:پیش از این نیز این تجربه را در ایجاد وزارت بازرگانی داشتیم؛ در این شرایط بخش قابل توجهی از وقت مجلس صرف هماهنگی بین وزارت بازرگانی و دو وزارت تولیدی دیگر یعنی جهاد کشاورزی و صنعت می‌شد زیرا این دو وزارتخانه به سیاست مصرف توجه نمی‌کردند و وزارت بازرگانی نیز نسبت به سیاست تولید بی‌توجه بود بنابراین ناهماهنگی بسیار نامطلوبی رخ می‌داد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: با تشکیل سازمان بازرگانی که با ذیل ریاست جمهوری بودن پاسخگو نخواهد بود، کار سخت‌تر خواهد شد./

خانه ملت

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها