کاظمی: صنعت پهپادی ایران توقف ناپذیر است

کد خبر: 1211983

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اعتقاد دارد صنعت پهپادی جمهوری اسلامی توقف ناپذیر است زیرا این حوزه دارای فناوری بومی بوده و متکی به هیچ کشوری نیست.

کاظمی: صنعت پهپادی ایران توقف ناپذیر است

سیدحمیدرضا کاظمی، در رابطه با پشت پرده تحریم های ضدایرانی وزارت خزانه داری آمریکا با محوریت مقابله با قدرت دفاع بازدارندگی پهپادی کشورمان، گفت: توانمندی دفاعی و نظامی ایران امروزه موجب تولید قدرت برای کشورمان شد است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع ظرفیت بازدارندگی جمهوری اسلامی موجب شده سیاستمداران آمریکایی دچار پریشانی شوند؛ آنها تصور نمی کردند پس از اعمال سیاست های تحریمی های حداکثری، بازم هم ایران پیشرفت کند و به افق هایی دست یابد که صرفا چند کشور فقط توانسته اند در آن جایگاه قرار بگیرند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها با اعمال چنین تحریم هایی صرفا می خواهند به همپیمانان خود مانند رژیم صهیونیستی دلگرمی بدهند وگرنه به خوبی می دانند توانمندی پهپادی ایران بومی است و قابل تحریم نیست.

این نماینده مردم درمجلس یازدهم افزود: نباید فراموش کرد پهپادهای ایرانی توانسته دست ایالات متحده در منطقه را ببندد تا جایی که چندی پیش کمیته سنای آمریکا طرحی موسوم به متوقف کردن پهپادهای ایران را پیشنهاد کرد تا بتوانند به این توانمندی آسیب بزنند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس به مقامات آمریکایی توصیه می شود دست از رویکردهای خصمانه علیه ایران بردارند زیرا صنعت پهپادی جمهوری اسلامی توقف ناپذیر بوده و این جریان به الگویی برای محور مقاومت و دیگر کشورها تبدیل شده است./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها