کبری خزعلی: همه دستگاه‌ها در موضوع حجاب مسؤولیت دارند

کد خبر: 1212676

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان گفت: تمام دستگاه‌ها در موضوع حفظ حجاب و عفاف نقش دارند و باید در این رابطه به ایفای نقش بپردازند.

کبری خزعلی:  همه دستگاه‌ها در موضوع حجاب مسؤولیت دارند

عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان گفت: تمام دستگاه‌ها در موضوع حفظ حجاب و عفاف نقش دارند و باید در این رابطه به ایفای نقش بپردازند.

کبری خزعلی، عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: دشمن خانواده‌های ایرانی را نشانه گرفته و در جهت انحطاط بنیان خانواده اقدامات گسترده‌ای آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه زنان ایرانی به برنامه‌های دشمن دست رد زده‌اند، گفت: این موضوع در مراسم ۲۲ بهمن به خوبی نمایان بود و زنان پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

خزعلی با اشاره به ضرورت رعایت عفاف و حجاب گفت: تمام دستگاه در موضوع حفظ عفاف و حجاب نقش دارند از آموزش و پرورش گرفته تا وزارت ارشاد و… باید هر چه بیشتر در جهت تبلیغ حجاب و بیان جاذبه‌های آن تلاش کرده و جوانان را اقناع کنند.

وی گفت: ارجاع جوانان به فضای مجازی نه تنها سبب پاسخ‌گویی به آنها نمی‌شود بلکه شبهه‌های بیشتری ایجاد می‌کند.

خزعلی گفت: در میان همه دستگاه‌ها سازمان بسیج و آموزش و پرورش بهترین عملکرد را داشته و در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید کارهای زیادی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با شرایط طوفانی برای موضوع حجاب و اعتقادات مواجهیم و متأسفانه از لحاظ هنری پاسخگوی این نسل جوان نبوده‌ایم و باید کارهای گسترده‌ای صورت گیرد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها