قالیباف انتصاب علی‌اکبر احمدیان به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی را تبریک گفت / مجلس آماده همکاری با شورای عالی امنیت ملی است

کد خبر: 1222969

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب علی‌اکبر احمدیان به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی و نماینده رهبر معظم انقلاب در این شورا را تبریک گفت.

قالیباف انتصاب علی‌اکبر احمدیان به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی را تبریک گفت /  مجلس آماده همکاری با شورای عالی امنیت ملی است

دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب علی‌اکبر احمدیان به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی‌اکبر احمدیان

انتصاب جنابعالی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی و نماینده رهبر معظم انقلاب در این شورا را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. بحمدلله جناب‌عالی دارای سوابق درخشان انقلابی، تعهد و تجارب موفق به‌ویژه در زمینه‌های برنامه ریزی و مدیریت راهبردی، دفاعی، نظامی و امنیتی می‌باشید و ان‌شاالله با حضور شما در دوره جدید شاهد توسعه و تقویت ابعاد امنیت ملی کشور، بهره‌مندی از فناوری‌های نوین، بررسی دقیق تحولات خارجی و اتخاذ تاکتیک به‌هنگام و همچنین اتخاذ سیاست‌های راهگشا در جهت مقابله با بحران‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی تحت تدابیر حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

ضمن اعلام‌ آمادگی مجلس شورای اسلامی در همکاری با شورای عالی  امنیت ملی، توفیق آن برادر ارجمند در خدمتگزاری به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی

خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها