محسن رضایی: نیازمند اجرای طرح‌های دراز مدت در زمینه آب هستیم

کد خبر: 1225049

معاون اقتصادی رئیس جمهور تنش آبی را یکی از مشکلات کشور و بالتبع استان سمنان دانست و گفت: نیازمند اجرای طرح‌های دراز مدت در زمینه آب هستیم.

محسن رضایی: نیازمند اجرای طرح‌های دراز مدت در زمینه آب هستیم

 محسن رضایی صبح شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان به میزبانی دفتر وی با بیان اینکه تنش آبی یکی از مشکلات کشور و بالتبع استان سمنان دانست و گفت: نیازمند اجرای طرح‌های دراز مدت در زمینه آب هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه روحانیت معظم در دفاع مقدس ثابت کردند که در همه عرصه‌ها حضور فعال دارند، افزود: امام (ره) اعتماد به نفس و ایستادگی را در وجود ملت ایران تازه کرد.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: رزمندگان استان سمنان در لشکر علی ابن ابیطالب (ع) و در تیپ ۱۲ قائم (عج)، شجاعانه و مخلصانه وارد میدان شدند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز در سخنان کوتاه با بیان اینکه این استان سال‌ها است که با مشکل کم آبی روبرو است، گفت: معضل اصلی استان سمنان، آب است.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه بسیاری نقاط استان سمنان امروز با تنش جدی آب روبرو هستند، ابراز کرد: از مسئولان دولتی می‌خواهیم برای رفع این مشکلات راهکارهای جدی را صورت دهند.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این دیدار و در سخنانی کوتاه ضمن اشاره به وحدت موجود در استان بیان کرد: امروز به حمد الله با این وحدتی که در بین مسئولان استان شاهد هستیم، اقدامات بسیار خوبی در دست رخ دادن است که افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری، بازگشت واحدهای راکد به تولید و… در زمره برکات این همراهی و هم افزایی است.

وی افزود: در دولت سیزدهم در استان سمنان حتی یک واحد تولیدی تعطیل نشده و بیش از ۸۰ واحد راکد نیز به چرخه بازگشته است.

رضایی برای حضور در یادواره شهدای دیباج دامغان به استان سمنان سفر کرده است.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها