پیرموذن: مشارکت بیش از 60 درصد خواهد بود / ورود به انتخابات مورد توافق اصلاح طلبان است به جز اتحاد ملتی ها!

کد خبر: 1226363

عضو جبهه اصلاحات و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: جریان اصلاحات با ژنرال‌های خود وارد انتخابات خواهد شد و مشارکت بالای 60 درصد خواهد بود.

پیرموذن: مشارکت بیش از 60 درصد خواهد بود / ورود به انتخابات مورد توافق اصلاح طلبان است به جز اتحاد ملتی ها!

کمال‌الدین پورمؤذن عضو جبهه اصلاحات و نماینده سابق و اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم و کیف ورود جریان اصلاحات به مجلس آینده و نحوه مشارکت مردم گفت: متأسفانه آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که درصد پایینی از مردم در انتخابات مشارکت خواهند داشت و این موضوع دلایل متعددی دارد.

وی افزود: رهبر انقلاب که مجلس فعلی را مجلس انقلابی قلمداد کردند، در دیدار نوروزی در مشهد مقدس هم گفتند تحول در تقنین باید صورت بگیرد، این باعث شد که بنده و دوستانم به فکر تحول و ورود در این موضوع بیافتیم.

رهبر انقلاب در پانزدهم فروردین ماه سال جاری در دیدار رمضانی خود با مسئولان نظام در رابطه با انتخابات فرمودند: «مسئولان راهبرد مشارکت را، راهبرد امنیت انتخابات را، راهبرد سلامت انتخابات را، راهبرد سلامت انتخابات را، راهبرد رقابت انتخابات را از همین حالا مشخص کنند، تا انتخابات خوب سالم با مشارکت بالایی ان‌شاء‌اللّه در آخر سال داشته باشیم.»

نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبر انقلاب در رابطه با مجلس و در رابطه با مولفه‌های ایشان در رابطه با حضور در انتخابات باعث شده که جریان اصلاحات از همین حالا وارد فضای انتخاباتی شده و برنامه‌ریزی را برای حضور انجام بدهد.

ورود به انتخابات مورد توافق اصلاح طلبان است به جز اتحاد ملتی ها!

پیرموذن در ادامه گفت:در داخل جریان اصلاح‌طلب تا آنجا که بنده اطلاع دارم، صرفا از حزب اتحاد ملت انتقاداتی نسبت به ورود در انتخابات دارند و نسبت به ورود در انتخابات نکاتی را مطرح می‌کنند وگرنه اکثر این جریان به دنبال حضور در انتخابات هستند.

پیش تر محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران در گفت‌وگو با فارس گفته بود: 15 نفری که برای دوره جدید در جبهه اصلاحات ایران انتخاب شده‌اند، قرار است جلساتی را با نمایندگان احزاب اصلاح طلب برگزار کرده و در موضوع انتخابات بیندیشند و دغدغه هایی که اصلاح طلبان دارند را پیگیری کنند.

مشارکت بیش از 60 درصد خواهد بود

پیرموذن افزود: به نظر بنده مشارکت در انتخابات بیش از 60 درصد خواهد بود و هدف‌گذاری ما در جبهه اصلاحات به دست آوردن 170 کرسی در مجلس است و جریان اصلاحات با ژنرال‌های خود در انتخابات حضور پیدا خواهد کرد.

وی یادآور شد: ما به دنبال این هستیم که با ورود به مجلس قوانین تأثیرگذار و به‌روز برای تحول در کشور ایجاد کنیم، قوانینی در عرصه تولید، قوانینی در عرصه مسائل دانش‌بنیان و از این قبیل می‌تواند به اقتصاد کشور کمک کند و به ارتقاء کیفیت زندگی ایرانی‌ها کمک کند.

پیرموذن در پایان گفت: بنده پیش‌بینی می‌کنم در شهرستان‌های کشور ما بیش از 60 الی 70 درصد مشارکت داشته باشیم و در تهران و شهرهای بزرگ امیدوارم مردم بدانند که باید از رأی‌شان و از حق تعیین سرنوشت‌شان و دفاع از وطن‌شان استفاده کنند و ما شاهد یک مشارکت بالا باشیم.

 پیشتر بهزاد نبوی در گفت‌وگو با فارس از انتخاب اعضای جدید جبهه اصلاحات خبر داده بود و چند روز بعد اعضای این جبهه بدین شرح اعلام شدند: 1- بهزاد نبوی 2_ فخرالسادات محتشمی پور  3-محسن امین زاده  4_محمدرضا جلایی پور  5_عماد بهاور  6-بدرالسادات مفیدی  7- سیدحسن رسولی  8-معروف صمدی  9- اسماعیل گرامی مقدم  10- فاطمه سعیدی  11-محسن هاشمی  12- غلامرضا ظریفیان 13-محمد مقدم  14-آذر منصوری  15_محسن آرمین

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها