جوان مصری جانش را برای نجات گربه نابینا به خطر انداخت! +تصاویر

کد خبر: 1066928

تصاویری از مردی که برای نجات جان یک گربه نابینا جان خود را به خطر انداخت در فضای مجازی منتشر شده است.

جوان مصری جانش را برای نجات گربه نابینا به خطر انداخت! +تصاویر

 باشگاه خبرنگاران: تعدادی از دوستداران حیوانات اهلی یا حیوان خانگی صفحه‌ای را با نام کمپین مهربانی در قاهره و جیزه در فیسبوک راه اندازی کردند و داستان مرد جوانی را منتشر کردند که پس از نجات جان خود برای کمک به گربه نابینا شتافت. مرد جوان پس از آنکه گربه مخفیانه وارد ساختمانى در مصر برای یافتن غذا شد دنبال آن رفت تا از گربه نابینا محافظت کند. این گربه  به پشت بام رسید و شروع به چرخش بر روی لبه پرتگاه پشت‌بام کرد.

در لحظه مرد جوان به نام احمد متوجه به خطر افتادن جان این بچه گربه شد به همین دلیل با بستن طنابی به خود به کمک گربه رفته و آن را از خطر مرگ نجات داد. پس از این اتفاق تصاویر جالبی که همسایه آن‌ها گرفته بود در فضای مجازی منتشر و مورد توجه بسیاری از دوستداران حیوانات قرار گرفت. در ادامه تعدادی از تصاویر منتشر شده را مشاهده می‌کنید:

فعالان فیس بوک که با این پست ارتباط برقرار کردند، این جوان را انسان کامل توصیف کردند. گفته شده است که این جوان احمد المقدم، نامیده می‌شود. او به عنوان یک مهندس کار می‌کند. او گفت: "این سومین موردی است که من در ماه رمضان به حیواناتی که نیاز به کمک دارند کمک کنم."

N8WaXqn6uuMS

5JJq5ipD0u4f

11nMFOwy9XAZ

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها