شکایت همسر سید بشیر حسینی / پشت پرده چیست؟

کد خبر: 1078376

همسر سید بشیر حسینی قرار است از افرادی که درباره بشیر حسینی دروغ‌پردازی کرده است شکایت کند.

شکایت همسر سید بشیر حسینی / پشت پرده چیست؟

بشیر حسینی فارغ التحصیل دکترای رشته ارتباطات و کارشناس ارشد حقوق از دانشگاه امام صادق (ع) است.  بشیر حسینی یکی از اساتید فعال در حوزه سواد رسانه ای بوده و با انتشار کتاب 150 هشتگ از پیشگامان بسط دانش سواد رسانه ای برای عموم جامعه به شمار می رود. بشیر حسینی متأهل است. بشیر حسینی عضو هیات علمی و مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صداوسیما است.  بشیر حسینی کارشناسی ارشد معارف اسلامی و حقوق خصوصی و دکترای فرهنگ و ارتباطات (گرایش سیاستگذاری) است.

همسر سید بشیر حسینی قرار است از افرادی که درباره بشیر حسینی دروغ‌پردازی کرده است شکایت کند.

 بشیر حسینی

همسر سید بشیر حسینی گفت: قلم‌های زهرآگین و قلب‌های بیمار و کینه‌های عمیق جبهه ضدفرهنگی، این‌بار حریم خانواده ما را هدف گرفته و در کمال وقاحت آشیانه امن و آرام ما را که به نور اهل‌بیت(علیهم‌السلام) و خدمت به خانواده شهدا (الحمدلله) منور است، هدف گرفته.

امروز شایعه ای در فضای مجازی پیچید که در آن عنوان شده بود همسر سیدبشیر حسینی داور عصر جدید از علی فروغی دیر شبکه سه سیما گله کرده است. در نهایت او امروز در متنی تکذیب کرد.

متن کامل این متن به شرح زیر است:

امروز یک خبر سراسر کذب و متوهمانه در فضای مجازی دیدم که کانالی مجهول‌الهویه از قول من و در رابطه با همسرم آقای سید بشیر حسینی دروغ‌پردازی و عقده‌گشائی کرده بود.

قلم‌های زهرآگین و قلب‌های بیمار و کینه‌های عمیق جبهه ضدفرهنگی، این‌بار حریم خانواده ما را هدف گرفته و در کمال وقاحت آشیانه امن و آرام ما را که به نور اهل‌بیت(علیهم‌السلام) و خدمت به خانواده شهدا (الحمدلله) منور است، هدف گرفته.

می‌فهمم که همسرم در برنامه زنده یک خطای زبانی داشته و از آن عذرخواهی کرده اما این هجمه ناجوانمردانه و حمله به خیمه خانواده و بر هم زدن آرامش زن و فرزند، انتقام از سال‌ها تلاش همسرم در سنگر دانشگاه، رسانه و خدمت‌هایی است که هیچ‌وقت نمی‌خواهم رسانه‌ای شود و باید برای قبر و قیامتمان ذخیره شود. این خباثت‌ها و خیانت‌ها، نه تنها مانع حرکت مجدانه و مجاهدانه همسرم در مسیر اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی نخواهد شد بلکه قدم مرا ثابت‌تر و قلب مرا در همراهی تا آرمان شهادت مستحکم‌تر خواهد کرد.

من و همسرم شکایت الهی خود را به درگاه خدا می‌بریم و شکایت حقوقی را علیه کانال مذکور و مجموعه‌هایی که اقدام به بازنشر آن خبر مطلقاً کذب کرده‌اند در اسرع وقت به مراجع قضایی تقدیم خواهیم کرد.

رزومه سید بشیر حسینی

عضو هیات علمی و مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صداوسیما

عضو هیأت تألیفِ کتاب درسیِ پایه دهمِ آموزش و پرورش (کتاب تفکر و سواد رسانه ای)

رئیس شورای سیاستگذاری و عضو هیأت علمی المپیاد بین‌المللی سواد رسانه‌ای

مدرس بین‌المللی دوره های تخصصی حقوق ارتباطات و سواد رسانه ای در قاره های اروپا، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه به زبانهای فرانسه، انگلیسی و عربی

کارشناسی ارشد معارف اسلامی و حقوق خصوصی و دکترای فرهنگ و ارتباطات (گرایش سیاستگذاری).

مولف ۱۶جلد کتاب (از جمله حقوق مخاطب در برابر رسانه های جمعی ایران، انگلیس و آمریکا/ ۱۵۰هشتگ نهضت سواد رسانه ای/ آینده پژوهی تحولات وب/ الگوی ارتباطاتی نهج البلاغه/ لایک ممنوع/ همراه هر ماه/ ایساتیس/ ماه عسل مجردها و…)

جوان برگزیده کشوری سال ۱۳۸۵ (جشنواره قابی برای جوانی)

استاد دانشگاههای علامه طباطبایی، تهران، امام صادق(ع)، خبر، صداوسیما، جامعه المصطفی العالمیه و…

استاد برتر پژوهشی و آموزشی در دانشگاههای مختلف (سال ۱۳۹۴ در دانشگاه صداوسیما، سال ۱۳۹۳ دانشگاه امام صادق(ع) و…)

سابقه ٨ سال مشاوره تخصصی با محوریت استعداد و مهارت در دانشگاه ها

او در حال حاضر یک سمت اجرایی در شبکه چهار دارد و همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما است و در دانشگاه امام صادق نیز به تدریس و مشاوره می پردازد.

 بشیر حسینی

اینستاگرام بشیر حسینی : instagram / drbashirhosseini

نظر دکتر بشیر حسینی درباره فضای مجازی

اگر بر رسانه‌ ها امیر نشویم، زیردستشان اسیر میشویم. با فیلترینگ اینستاگرام دو ‌قشر از این شبکه میروند، نخست مذهبی‌ها کـه دیدن سایت فیلتر شده را حرام می دانند و دوم جامعه سنتی. فیلترینگ تلگرام بزرگ ترین ‌خدمت رابه ضد انقلاب کرد و انها را دراین پیام‌ رسان با مردم تنها گذاشت. «پزشک حسینی بـه کامنت های اینستاگرامی پاسخ میدهند».

لذت جنسی فوتبال از نگاه بشیر حسینی !

انتشار کلیپی کوتاه از بشیر حسینی که در برنامه تلویزیون اینترنتی آیو به نام زابیواکا در ایام جام جهانی فوتبال شرکت کرده بود به تازگی دوباره جنجالی شده است.

بشیر حسینی

در بخشی از این کلیپ ویدئویی بشیر حسینی می‌گوید:

«بذار یک چیز عجیب‌تر هم این جا به شما بگم. همین نگاهی که از زمان فروید جدی شد که فوتبال را اساسا از سنخ مقوله لذت جنسی می‌بیند، میگه چرا شما از فوتبال لذت می‌برید؟

همانطور که لذت جنسی لذت دارد، این هم عین همان است، از همان جنس و همان سنخ است.

آدم اول تعجب می‌کند. می‌گوید که چه جوری؟ بعد می‌گوید یک مطالعه‌ای کردم. کشور‌هایی که آمار شهوت و مسائل جنسی در آن بالاتره است فوتبال بهتری دارند مثل برزیل. بعد آرژانتین ….»

 بشیر حسینی

واکنش بشیر حسینی به کلیپ لذت جنسی فوتبال

در بخشی از این کلیپ دکتر بشیر حسینی می‌گوید: باور کنید باور کنید عزیزانی که این کتاب را بخوانند می‌بینند که چقدر حرف بود ما نزدیم و چقدر حرف بود که برای رعایت اخلاق و حیا نگفتیم. چون نمی‌دونم به شما هم گفتند یا نه. آقا مجید بعد از اون برنامه کلی آدم آمدند و گفتند اگر این حرف‌ها باشه شما خیلی بی حیا و بی ادب هستید که گفتید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها