کلنگ زنی پروژه ۱۸۰۰ واحدی در واوان توسط وزیر راه

کد خبر: 1060366

آئین کلنگ زنی پروژه ۱۸۰۰ واحدی با حضور وزیر راه و شهرسازی در واوان اسلامشهر برگزار شد.

کلنگ زنی پروژه ۱۸۰۰ واحدی در واوان توسط وزیر راه

خبرگزاری مهر:  صبح سه شنبه و با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی و عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، آئین کلنگ زنی پروژه ۱۸۰۰ واحدی در واوان اسلامشهر برگزار شد.

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پروژه هزار واحدی یاس سفید واوان توسط شرکت تجهیز محیط وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام خواهد شد و پروژه ۸۰۰ واحدی مسکن ملی نیز توسط مسکن و شهرسازی احداث می‌شود.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در کنار تکمیل واحدهای مسکن مهر، اواخر سال ۹۷ و در اوج نوسانات اقتصادی کشور، دولت دوازدهم برای خروج بازار مسکن از رکود و ایجاد رونق در این بازار، طرح بزرگ اقدام ملی مسکن را کلید زد گفت: از جمله اهداف اجرای طرح اقدام ملی می‌توان به بسترسازی و فراهم آوردن زمینه رونق تولید در حوزه مسکن و ساختمان و جبران عقب‌ماندگی سال‌های گذشته، ایجاد و افزایش اشتغال در بخش‌های مرتبط ازجمله صنعت، تولید و خدمات اشاره کرد.

مرسلپور همچنین با بیان اینکه تاکنون از مجموع ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه ریزی شده در این طرح عملیات ساخت و احداث حدود ۱۷۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده افزود: عملیات اجرایی پروژه ۸۰۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اسلامشهر نیز هفته جاری آغاز خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها