فایرپیت ، بهترین انتخاب برای آغاز سال جدید!

کد خبر: 1060482
فایرپیت ، بهترین انتخاب برای آغاز سال جدید!

فصل بهار فصل زیبایی های طبیعت و بالطبع فصل گردش های خانوادگی و دیدار از محیط زیست می باشد.

گاهی جنگلها را انتخای میکنیم و گاهی سواحل زیبای دریا ، اما امسال بهار را متفاوت آغاز نمودیم.

با شیوع بیماری کرونا و همه گیری مجدد آن ، متاسفانه انتخابهای گذشته را نداشته و نخواهیم داشت ، در عین حالیکه انسان

نیاز به تغییر محیط و شرایط یکنواخت زندگی دارد ، در سالی که گذراندیم مجبور به تغییر سبکهای زندگی خود شدیم از حذف

کردن دورهمی های خانوادگی تا حضور در محیط زیست و برخورداری از آن.

گرچه در سالهای اخیر انسانها ثابت کرده اند با حضورشان در محیط زیست بیشتر از آنکه بتوانند از آن بهره ببرند به آن آسیب می رسانند و کم نیستند آمار و ارقامی که بواسطه حضور ما در محیط زیست نسل آینده ممکن است از این امکان الهی محروم گردد.

اما این بیماری پاندمی باعث گردید سبکهایی را جایگزین گزینه های انتخابی قبلی خود نماییم که هم بتوانیم محیط متنوعی برای خود فراهم کنیم و هم از آسیب های شیوع بیماری کرونا در امان باشیم.

این روزها به اقتضای شرایط مجبور به گذراندن وقت زیادی در خانه هستیم ، سپری کردن زمان کوتاهی در فضای آزاد می تواند روح انگیز باشد. طی اطلاعیه های اخیر وزارت بهداشت در مورد رعایت خوردن مواد غذایی در رستوران ها و فست فودها و امکان بیشتر ابتلا به بیماری در این مکان ها حتی با رعایت پروتکل ها و استفاده از ظروف یکبار مصرف ، پیشنهاد فروشگاه شومینه آرا ، مجهز نمودن فضاهای باز محوطه حیاط و یا تراس های مسکونی و یا روف گاردنهای مجتمع های مسکونی با فایرپیت و یا آتشدان می باشد.

 

چرا فایرپیت یا آتشدان

فایرپیت یا آتشدان در حقیقت کوره ای انباشته با آتش می باشد و آتش از زمانهای دور همراه گرم همیشگی محیط زندگی انسانها بوده است.

در کنار این حس و حال زیبای قدیمی ، فایرپیت های جدید می توانند با طرح های متنوع و دست ساز و خلاقیت در طراحی آن و مجهز شدنشان به میز اطراف کوره و توری علاوه بر لذت بردن از زیبایی آتش ، از گرمای ایمن و مطلوب آن در فصل بهار که گاهی سرد و گاهی گرم می باشد نیز استفاده نماییم.

همچنین این امکان را می دهد تا برای تهیه غذا نیز بتوانیم از آن استفاده کنیم. گاهی غذاهای کبابی و گاهی از نوع ساندویچی مانند برگرها و حتی غذاهای محلی همچون میرزاقاسمی.

ارتفاع فایرپیت چه نقشی در استفاده مطلوب از آن دارد؟

ارتفاع استاندارد در ساخت فایرپیت ها حائز اهمیت می باشد چرا که اگر ارتفاع آن زیاد و یا کم باشد امکان استفاده بهینه از این سیستم گرمایشی را سخت می نماید و به نوعی تسلط کافی به میز اطراف کوره نخواهیم داشت و بهترین اندازه برای ارتفاع این محصول 50 تا 60 سانتی متر می باشد.

فایرپیت (آتشدان) مخصوص یک فصل نمی باشد و میتوانیم فایرپیت هایی از جنس فلز ، سنگ و یا تلفیقی از سنگ و فلز و حتی چوب داشته باشیم و در فصول گرم با گذاشتن یک درب پوش روی قسمت کوره میتوان از سطح روی آن بعنوان یک میز مفید و یکدست استفاده نمود .

فایرپیت

نقش سنگ در طراحی لوازم دکوراتیو

ترکیب سنگ ، چوب و فلز در طراحی و ساخت لوازم خانه و وسایل دکوراتیو معماری داخلی یکی از زیباترین ایده های طراحان روز دنیا می باشد و در ایران نیز کم نیستند طراحانی که خالق ایده های مدرن و زیبا در زمینه دکوراسیون می باشند.

چنانچه مایل به استفاده از فایرپیت در محوطه باز خود هستید پیشنهاد فروشگاه شومینه آرا ، بهره مندی از متخصص و طراح در اجرای آن می باشد تا شما را یاری نمایند بیشترین استفاده را ازفضای موجود خود با بهترین چیدمان و شیک ترین متریال با کیفیت داشته باشید.

شومینه آرا ، با داشتن ایده پردازان خلاق می تواند شما را در اجرای پروژه خود همراهی نماید و فضای زیبا و دل انگیزو آرامش بخشی را در محیط مورد نظر شما تقدیمتان نماید تا در کنار خانواده و با هدف حفظ سلامتی از ایان خود بهترین بهره را ببرید.

فایرپیت در فضای آزاد علاوه بر آنکه می تواند منبع دورهمی خانوادگی و پخت لذت بخش غذا باشد روشنایی آن زیبایی فضای بیرون خانه را دو چندان می نماید و به باغ و یا حیاط شما درخشش خاص و فوق العاده ای هدیه می کند.

این اتفاق می تواند شما را تشویق نماید تا حتی در فصلهای سرد نیز خود را از دورهمی های به یادماندنی در کنار آتش و تجربه یک پخت و پز عالی محروم نکنید.

متریالهایی که در ساخت فایرپیت استفاده می شود

در ساخت فایرپیت اصلی ترین و مهمترین قسمت ، کوره یا محل ایجاد آتش می باشد و زمانیکه از متریال نام برده می شود در واقع متریالهایی مدنظر می باشد که امکان ساختن کوره را فراهم نمایند که میتوانند شامل ورق فلزی با ضخامت بالا و رنگ کوره ای استاتیک و در برخی موارد استفاده از کفی مشبک چدنی باشند.

در بعضی از طراحی های فایرپیت امکان طراحی و جایگزینی میز نیز می باشد که میتواند با متریالهایی چون سنگ ، چوب و فلز اجرا شود.

فایرپیت

فایرپیت یک انتخاب ایمن و آسان

فایرپیت روشی ایمن و آسان برای ایجاد احساس روستایی در حیاط خانه ، پاسیو و یا پشت بام شما است.

در طول سال ، کوره آتش یک نقطه کانونی دنجی را در فضای باز ارائه می دهد که در آن خانواده و دوستان می توانند دور هم جمع شوند و از معاشرت و خوردن غذا لذت ببرند.

میتوانید از تیم متخصص شومینه آرا برای ساخت فایرپیت سنگی یا فلزی راهنمایی بخواهید ، همچنین برای تهیه مدل های فلزی آماده نیز از انواع فایرپیت های فروشگاه آنلاین شومینه آرا دیدن نمایید و خریدی لذتبخش را تجربه کنید.

همچنین شما می توانید در فروشگاه شومینه آرا سایر محصولات مرتبط با گرمایش مانند انواع شومینه و اکسسوری های مرتبط را نیز تهیه نمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها