مبلمان باغی پلیمری ، مبلمان حیاطی و صندلی حصیری بافت ویلایی

کد خبر: 1063765
مبلمان باغی پلیمری ، مبلمان حیاطی و صندلی حصیری بافت ویلایی

صندلی باغی از گذشته تا به حال مهمان همیشگی ویلا، باغ و حیاط ما بوده اند و مبل باغی با طرح ها و مدل های متنوع زینت بخش محیط زندگی ما  و همینطور  مبلمان حیاطی از مهمترین لوازم موردنیاز فضای بیرونی خانه ما را تشکیل می دهند.

از مزایای صندلی باغی پلیمری این شرکت نسبت به چوب و دیگر مواد می توان به ضد آب بودن و استحکام زیاد در برابر فشار و ضربه اشاره کرد که این امر به خودی خود باعث می شود وجه تمایز قابل مشاهده ای نسبت به مصنوعات چوبی را دارا باشد.

همچنین با توجه به اینکه تمامی محصولات به صورت مونتاژ آسان ارائه می گردد، بسته بندی محصولات نیز بسیار محکم و ایمن بوده که حمل و نقل را حتی در دورترین شهرها سهل و آسان می نماید.

برای چیدمان دکوراسیون منزل خود می توانید از زیبا ترین ست های میز و صندلی پلیمری طاووسی استفاده نمایید. همچنین اگر برای چیدمان تالار های پذیرایی قصد خرید میز و صندلی تالاری دارید، طاووسی بهترین انتخاب است.

مبلمان حصیری بافت فضای باز ؛ سبک زیبا و با تنوع رنگ

مبلمان باغی پلیمری  مدل حصیری انتخاب مناسبی برای استفاده در تراس و فضای باز به شمار می آید. این ست مبل حصیری با رنگ بندی متنوع خود می تواند متناسب با فضاهای مختلف از قبیل منازل و رستوران ها انتخاب شود.

12

این سرویس مبل تراس از پلاستیک فشرده با کیفیت بالا ساخته شده که استحکام و دوام قابل توجهی را برای محصول به وجود آورده است. همچنین استفاده از تشک های ساخته شده با الیاف مصنوعی، راحتی بیشتری را برای کاربر ایجاد کرده و نشستن بر روی این مبل را به تجربه ای بهتر تبدیل خواهد کرد.

با خرید ست مبلمان حصیری، قطعات محصول را به صورت جدا از هم در بسته بندی تحویل خواهید گرفت و می توانید با استفاده از پیچ هایی که در بسته بندی وجود دارند به راحتی آن را مونتاژ کنید.

صندلی رستورانی حصیری از جنس پلیمر ؛ شیک و مناسب تمام سنین

غذاخوری و نهارخوری پلیمری مدل ارکیده  انتخاب مناسبی برای استفاده در تراس و فضای باز به شمار می آید. این ست مبل حصیری با رنگ بندی متنوع خود می تواند متناسب با فضاهای مختلف از قبیل منازل و رستوران ها انتخاب شود.

13

این سرویس غذاخوری تراس از پلاستیک فشرده با کیفیت بالا ساخته شده که استحکام و دوام قابل توجهی را برای محصول به وجود آورده است. همچنین استفاده از تشک های ساخته شده با الیاف مصنوعی، راحتی بیشتری را برای کاربر ایجاد کرده و نشستن بر روی این مبل را به تجربه ای بهتر تبدیل خواهد کرد.

صتدلی نهارخوری تیکا با کیفیتى ناب و رنگبندى متنوع براى درون و بیرون خانه و ویلا و محیطهاى کارى ، غرفه ها ، ادارى و باغى بسیار مناسب است و با توجه به اینکه زیر پایه هاى این صندلى قطعه استانداردى نصب شده روى سنگ و سرامیک از خاصیت ترمز برخوردار میباشد .

14

این محصول در مقابل نور آفتاب بسیار مقاوم میباشد و با توجه اینکه در تولید این محصول از مواد اولیه صددرصد استاندارد استفاده میشود در مقابل ضربه و شکستن بسیار مقاوم میباشد. صندلى تیکا طورى طراحى شده میتوان از قسمت نشیمن براى استادیوم هاى ورزشى رو باز و سالنهاى مسقف استفاده نمود.

صندلی باغی برای تمام فصول سال

در پاسخ به سوال مبلمان باغی چیست؟ مبلمان باغی حیاطی ویلا مبل از جنس پلیمر یا همان پلاستیک فشرده با کیفیت بوده که به صورت قالبی تولید شده و تفاوت آن با مبلمان پلیمری نداشتن اسکلت فلزی و قیمت پایین نسبت به سایر مبلمان، تنوع رنگ بوده که این نوع مبل باغی نیز در تمام فضاها  و مناطق خشک و مرطوب قابل استفاده بوده و از وزن کمی برخوردار بوده و بعضی از مدلها مانند مبلمان پلیمری به شکل حصیربافت بوده و تفاوت آن در این بوده که مبلمان حصیری با دست بافته شده و مبلمان باغی پلیمری با دستگاه و قالب تولید می گردد.

اگر مبلمان ویلایی را در فضای باز می خواهید استفاده نمایید می توانید با تهیه چتر سایه بان ضدآب در زمان آفتابی بودن هوا مانع تابش نور خورشید به کسانی که روی مبل نشسته اند شده و در زمان بارندگی نیز چتر باغی مانع برخورد قطرات باران به مبل و مهمانان شما می شود و نکته دیگر آن که در هرکجای کشور که باشید مبلمان و تاب باغی خود را درب منزل از طریق باربری با بسته بندی مناسب تحویل بگیرید.

ویلامبل اولین برند ثبت شده صنعت مبلمان فضای باز در کشور

محور اصلی فعالیت گروه صنعتی ویلامبل بر کیفیت استوار است. ما با اطمینان کامل بر این باوریم که بازدهی موفق عملکردمان در تمامی جنبه های کسب و کار منوط به حفظ استانداردهای بالا و بالا بردن ارزش افزوده از طریق کیفیت است.

مبلمان باغی ویلامبل با بیش از 30مدل مبل باغی و استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و با مهندسی تخصصی و رعایت استانداردهای لازم آماده تولید و ارسال مبلمان حیاطی و باغی مورد علاقه شما به درب منزل و ویلا شما می باشد و شما می توانید برای دیدن دیگر تولیدات این شرکت مانند: تاب باغی، تاب ریلکسی، چتر سایه بان، باربیکیو گازی و زغالی، آتشدان و آتشکده، بخاری هیزمی، جاگلی فلزی و چمن مصنوعی کف و فنس چمنی سبز، کافیست وارد باغ کالا : صندلی باغی ویلامبل شده و از مدلهای متعدد این شرکت بازدید نمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها