قیمت دلار امروز 27 شهریور چقدر شد؟

کد خبر: 1096608

قیمت دلار در بازار آزاد امروز با کمی کاهش همراه بود و به نرخ ۲۷ هزار و ۴۴۰ تومان رسید. نرخ ارز در صرافی ملی امروز برای دومین روز متوالی در قیمت ۲۶۷۶۱ تومان بدون تغییر ماند.

قیمت دلار امروز 27 شهریور چقدر شد؟

قیمت دلار در بازار آزاد امروز با کمی کاهش همراه بود و با از دست دادن قیمت ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان به قیمت ۲۷ هزار و ۴۴۰ تومان رسید.

نرخ ارز در صرافی ملی امروز برای دومین روز متوالی بدون تغییر ماند و با قیمت ۲۶ هزار و ۷۶۱ تومان ثبات ماند.

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی نسبت به روز چهارشنبه با افزایش حدود ۲۰۰ تومانی همراه بود و به قیمت ۲۶ هزار و ۵۵۴ تومان رسید.

بازار ارز در انتظار شوک ۳۰ شهریور / دلار در میانه هفته می‌ریزد؟

قیمت دلار در آخرین معاملات هفته گذشته به ۲۷۴۰۰ تومان رسید. اگرچه برخی از معامله‌گران منتظر رسیدن قیمت دلار به مرز ۲۷۲۰۰ تومان و کمتر از آن بودند. اما اخبار سیاسی نتوانست در هفته گذشته قیمت دلار را وارد کانال پایین‌تر کند. اما آیا در هفته جاری دلار ارزان می‌شود یا گران؟

دو دسته رویکرد درباره روند قیمت ارز در آخرین هفته شهریورماه ۱۴۰۰ وجود دارد.

سیگنال‌های کاهش قیمت دلار

رویکرد اول نگاهی است که می‌گوید رویدادهای سیاسی که باعث کاهش قیمت دلار شدند در هفته آخر شهریورماه هم ادامه دارد. در این میان دو سیگنال قوی‌تر از بقیه عمل می‌کند. اول سخنان سخنگوی کاخ سفید که تاکید کرده بایدن همچنان معتقد است مسیر دیپلماسی با ایران بهترین راه در بین گزینه‌هاست. گفته‌ای که احتمال توافق میان ایران و آمریکا را قوت می‌دهد.

نکته دوم اینکه هفته گذشته بلومبرگ خبر داد کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) برگزار می‌شود و این احتمال وجود دارد که دور هفتم مذاکرات برجامی در وین در حاشیه این نشست برگزار شود.

تنها سه روز تا برگزارس این کنفرانس و احتمال آغاز دور جدید مذاکرات باقی مانده است. مذاکراتی که به گفته بلومبرگ در این هفته آغاز می‌شود و می‌تواند قیمت دلار را کاهش دهد./ تجارت نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها