زمان بازگشت تمامی جایگاه های عرضه سوخت به شرایط عادی

کد خبر: 1105397

اواسط روز چهارشنبه (پنجم آبان‌ماه) زمان بازگشت تمامی جایگاه های عرضه سوخت به شرایط عادی اعلام شد.

زمان بازگشت تمامی جایگاه های عرضه سوخت به شرایط عادی

از حدود ساعت 11 ظهر امروز (سه شنبه 4 آبان) ایجاد اختلال در سامانه هوشمند سوخت که دلیل آن حمله سایبری اعلام شد، موجب قطع فعالیت جایگاه های عرضه سوخت شد.

بلافاصله در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کمیته بحران به منظور بررسی وضعیت عرضه سوخت کشور تشکیل شد و با مراجعه کارشناسان شرکت پخش به جایگاه های عرضه و از مدار خارج کردن سامانه هوشمند دچار اختلال شده، روند سوخت گیری، یک به یک در جایگاه های مختلف در سراسر کشور آغاز شد و تا ساعت 20 امشب، نیمی از جایگاه های عرضه سوخت در کشور به مدار بهره برداری بازگشتند.

محسن وزارتی، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران اظهار داشت: قریب به 45 اکیپ در کل استان فعال هستند و تلاش می کنیم با فعالیت شبانه روزی، تا قبل از ظهر فردا همه جایگاه های عرضه سوخت استان تهران فعال خواهند شد.

همچنین، جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در این خصوص گفت: همه نیروهای ما باید در گستره کشور و ایستگاه‌های بین‌راهی اعزام شوند که این موضوع اقدامی زمانبر است، اما ما از همه توان خود و نیروهای پیمانکاری و فنی و عملیاتی استفاده و تلاش می‌کنیم تا اواسط روز چهارشنبه (پنجم آبان‌ماه) شرایط جایگاه‌های عرضه سوخت کشور به روال عادی بازگردد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها