قیمت پژو پارس چند شد؟

کد خبر: 1122013

قیمت پژو پارس طی روز دوشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ شرایط نسبتا باثباتی را طی می‌کند و برخلاف هفته های گذشته، التهاب قابل توجهی در بازار این سدان محبوب احساس نمی‌شود. به هر صورت اگر خواهان دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، دعوت می‌کنیم ادامه خبر را تا آخر مطالعه کنید؛ زیرا در این مطلب، قیمت روز انواع پژو پارس در تاریخ دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ به اطلاع شما خواهد رسید.

قیمت پژو پارس چند شد؟

قیمت پژو پارس یا پژو پرشیا در روز دوشنبه ۲۰ دی ماه التهاب چندانی را به خود ندیده و به استثنای پارس اتومات مدل ۹۹ که صعود حدودا نیم درصدی نسبت به روز قبل داشته است، باقی مدل‌ها روز آرامی را پشت سر گذاشته‌اند.

بر این اساس قیمت پژو پارس اتوماتیک مدل ۹۸ در روز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ معادل ۴۰۰ میلیون برآورد شده که حکایت از عدم نوسان نسبت به هفته گذشته دارد؛ قیمت پارس اتوماتیک مدل ۹۹ هم در مدت مشابه روی مرز ۴۲۵ میلیون مانده است. سایر مدل‌های پژو پرشیا هم تغییر قیمت قابل ذکری در مقایسه با روزهای قبل نداشته‌اند. به هر حال جهت پیش‌بینی سرنوشت قیمت خودرو، باید منتظر سرانجام بازار ارز و سیاست‌های وزارت صنعت در حوزه خودرو بمانیم تا آن وقت بتوانیم ارزیابی دقیق‌تری نسبت به روند آتی قیمت پژو پارس و سایر خودروها، طی روزها و ماه‌های آینده داشته باشیم.

جهت اطلاع بیشتر، باید عرض کنیم که پژو پارس یا پرشیا حدود ۲۱ سال قبل به عنوان مدل فیس لیفت پژو ۴۰۵ روانه بازار شد و اکنون دارای نسخه‌های متعددی است که قیمت متفاوتی دارند. از جمله نسخه‌های موجود پژو پارس که روی خط تولید قرار دارند، باید به پژو پارس سال (ساده) با موتور هشت سوپاپ ۱۸۰۰ xu۷، پارس tu۵ یا LX مجهز به موتور ۱.۶ لیتری شانزده سوپاپ و پارس اتوماتیک با پیشرانه tu۵ و گیربکس چهار دنده خودکار، اشاره کرد.

در این میان پژو پارس ساده ارزان‌ترین عضو خانواده پرشیا محسوب می‌شود و آخرین قیمت مدل ۱۴۰۰ آن در بازار برابر ۲۷۸ میلیون تومان بیان شده است. پژو پارس اتوماتیک هم لوکس‌ترین نسخه این خانواده بوده و در تیپ آپشنال دارای امکانات متنوعی‌تری خواهد بود.

جدول زیر قیمت انواع پژو پارس طی روز ۲۰ دی ۱۴۰۰ را به آگاهی می‌رساند. لازم به تاکید است که گرچه قیمت‌های مندرج در جدول به وسیله کارشناسان و از منابع معتبر گردآوری شده‌اند، اما به دلیل شرایط خاص بازار احتمال نوسان قیمت‌ها وجود خواهد داشت.

جدول قیمت پژو پارس در بازار (۲۰ دی ۱۴۰۰)

نوع خودرو

مدل

کارکرد

قیمت (تومان)

پژو پارس سال بنزینی

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۷۸ میلیون

پژو پارس ساده

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۲۶۸ میلیون

پژو پارس دوگانه سوز

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۳۵۰ میلیون

پژو پارس LX رینگ آلومینیومی

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۳۲۸ میلیون

پژو پارس LX

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۳۴۱ میلیون

پژو پارس اتوماتیک

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۴۲۵ میلیون

پژو پارس اتوماتیک

۱۳۹۸

صفر کیلومتر

۴۰۰ میلیون

منبع قیمت: باما

 
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها