اخذ پاسپورت دومینیکا و تابعیت دوم در 4 ماه با دومینیکا پارادایس

کد خبر: 1122361
اخذ پاسپورت دومینیکا و تابعیت دوم در 4 ماه با دومینیکا پارادایس

اخذ پاسپورت دومینیکا و تابعیت دوم در کمتر از 4 ماه با دومینیکا پارادایس  برای متقاضیان ایرانی فراهم گردیده است.

از مهمترین جنبه های برنامه شهروندی اقتصادی یک کشور، قدرت گذرنامه ارائه شده است. پاسپورت دومینیکا از طریق برنامه شهروندی سرمایه گذاری (CBI) قابل اخذ است، یکی از قدرتمندترین برنامه های شهروندی در جهان است. از مزایای شهروندی دومینیکا، معتبر بودن پاسپورت و گذرنامه این کشور میباشد.رتبه پاسپورت دومینیکا در رنکینگ جهانی 32 میباشد.

روش های اخذ تابعیت دومینیکا برای ایرانیان

اخذ تابعیت دومینیکا برای ایرانیان و سایر افراد متقاضی  از طریق سرمایه گذاری در حال حاضر دو گزینه دارد، به این معنی که متقاضی می تواند انتخاب کند که کدام جریان را ترجیح می دهد تا برای درخواست اقدام کند.

یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای کسب شهروندی دومینیکا ، از طریق گزینه «شهروندی با سرمایه‌گذاری» (CBI) است. فرآیندی که به افراد خارجی و اغلب خانواده ها و وابستگان آنها اجازه می دهد تا شهروندی دوم را از طریق اهدا مبلغی به اقتصاد کشور میزبان کسب کنند.برنامه شهروندی که در اوایل دهه هشتاد میلادی توسط کشورهای حوزه کارائیب برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی معرفی شد، تنها توسط تعداد کمی از کشورها ارائه شده است.

 

گزینه اول : حداقل 100.000 دلار ( این مبلغ بسته به ترکیب خانواده افزایش می‌یابد؛ 100000 دلار برای یک متقاضی منفرد میباشد ) که مستقیماً به اقتصاد دومینیکا منفعت می‌رساند و در نتیجه به تأمین مالی پروژه‌های انرژی‌های تجدیدپذیر، کشاورزی ، زیرساخت ها و گردشگری کمک می‌کند.

گزینه دوم :سرمایه گذاری در پروژه املاک و مستغلات مورد تایید دولت با حداقل 200.000 دلار است ( این مبلغ بسته به پروژه متفاوت است، اما بدون توجه به ترکیب خانواده ثابت میماند ) سرمایه گذاری ها در دومینیکا در هتل ها، ویلاها یا استراحتگاه ها میباشد.

اخذ پاسپورت دومینیکا در بازه زمانی 4 ماهه انجام شده و هیچ محدودیتی برای ملیت فرد درخواست دهنده وجود ندارد.همچنین هیچ شرط حضوری برای افراد متقاضی که درخواست دهنده شهروندی دومینیکا هستند وجود ندارد.

سفر به بیش از  140 کشور بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا

امکان سفر به بیش از 140 کشور بدون نیاز به داشتن ویزا با پاسپورت دومینیکا از مزایای مهم این برنامه شهروندی محسوب  شده و باعث ایجاد فرصت های جدید تجاری و تحصیلی بسیاری را به ارمغان می آورد.

در طول چند سال گذشته، کشور دومینیکا با موفقیت جهت افزایش توسعه برای ورود شهروندان خود به کشورهای دیگر شرایط مساعدی را ایجاد نموده و امکان ورود بدون ویزا بدون معطلی و گذراندن زمان طولانی جهت اخذ ویزا در سفارت کشورهای مختلف را  فراهم کرده است.

دارندگان پاسپورت دومینیکا امکان سفر به تمام کشور های حوزه شنگن و انگلستان ، هنگ کنگ ، چین، کره جنوبی و سنگاپور بدون نیاز به داشتن  ویزا هستند.

همچنین روزولت اسکریت، نخست وزیر دومینیکا، تلاش ها برای توافق بر سر سفر بدون روادید با آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی را اعلام نموده است.

از آنجایی که کشورها به طور مداوم در حال مذاکره برای توافقنامه لغو ویزا با دومینیکا هستند، فهرست کشورهای بدون ویزا دائما در حال تغییر است.

شهروندی دومینیکا مادام العمر و تضمین شده است.  پاسپورت دومینیکا در بازه سنی بزرگسالان ده سال و برای کودکان پنج سال اعتبار دارد. در این مرحله، پاسپورت قابل تمدید است. این پاسپورت در قانون اساسی دومینیکا درج شده و امکان فسخ و استرداد ندارد.

بیشتر افراد اعتقاد دارند باید بیش از یک پاسپورت داشته باشند، زیرا ممکن است برای شرایط ضروری به پاسپورت دوم نیاز داشته باشند. به همین دلیل، با در اختیار داشتن پاسپورت دوم، از اینکه ماه‌ها در صف‌های طولانی سفارت‌ کشور مورد نظر معطل بمانید جلوگیری میشود.

مزایای تبدیل شدن به شهروند کشور دومینیکا به شرح زیر است: 

-افتتاح حساب بانکی ، زندگی و تجارت راحت و آزادانه

-سرمایه گذاری در کشورهای متعدد

-سفر به کشورهای متعدد بدون نیاز به ویزا

-عدم معطلی و انتظار در صف‌های سفارتخانه

-عدم اضطراب در خصوص ریجکت شدن ویزا

دومینیکا پارادایس ارائه دهنده مطمئن ترین خدمات دریافت پاسپورت دومینیکا

دومینیکا پارادایس با تجربه 10 ساله مدیریت خود در حوزه گردشگری تاسیس گردید.دومینیکا پارادایس با سابقه ای درخشان ، به عنوان یکی از قوی ترین شرکت های فعال در زمینه اخذ تابعیت کشور دومینیکا در ایران است، که با به کارگیری تیمی جوان، خلاق ، پویا  و ارتباط با قدرتمند ترین وکلای دولتی مستقر در کشور دومینیکا تمامی مراحل اخذ تابعیت کشور دومینیکا از جمله مشاوره و کمک جهت تهیه و ترجمه مدارک، انگشت نگاری،ارسال و ثبت مدارک در سامانه CBI ، انتقال هزینه های دولتی به حساب دولت دومینیکا ، دریافت گواهی تابعیت و پاسپورت متقاضی و همچنین خدماتی نظیر تمدید پاسپورت،اخذ گواهینامه رانندگی،افتتاح حساب و ... با کمترین هزینه و زمان ممکن برآورده سازد

مجموعه دومینیکا پارادایس با ارائه  تضامین لازم جهت اطمینان شما از انجام کار و داشتن صدها پرونده موفق بدون حتی 1 پرونده ریجکت شده  در زمینه اخذ پاسپورت دومینیکا ، شرایط پرداختی منعطف و قابل مذاکره طبق نظر متقاضی در خدمت شما عزیزان میباشد.

<<جــــهــــانـــی بـــدون مـــرز بــا دومـــیــنـــیـــکـــا  پـــارادایــــس>>

 

شما میتوانید جهت اخذ این تابعیت ارزشمند با مشاوران ما در دومینیکا پارادایس تماس حاصل نموده و ضمن مشاوره رایگان در کمترین زمان پاسپورت خود را دریافت نمایید.

دفتر تهران: 86086559-021 

دفتر اصفهان: 32246124-031

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها