ریزش قیمت سکه/کاهش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت سکه

کد خبر: 1146975

قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

ریزش قیمت سکه/کاهش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت سکه

امروز شنبه ( ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱) در حدود ساعت ۱۴ قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۴ میلیون و  ۲۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت) ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد.

اما هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم کاهش قیمت ۱۱۰ هزار تومانی را تجربه کرد و قیمت آن به ۱۳ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان رسید.

به گزارش همشهری آنلاین، قیمت طلا و سکه پس از کاهش قیمت دلار در بازار آزاد،‌ امروز روندی کاهشی را طی کرد.

نیم‌سکه بهار آزادی ۷ میلیون و  ۸۴۵ هزار تومان شد که قیمت آن ۵۵هزار تومان نسبت به روز کاری گذشته کاهش یافت.

قیمت ربع‌سکه بهارآزادی نیز به ۴ میلیون و ۸۵۲ هزار تومان رسید که قیمت آن ۴۸ هزار تومان ارزان شد.

هر سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان معامله شد که قیمت آن بدون تغییر ماند.

اما قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۳۵۶ هزار  و ۶۰۰ تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته  ۳۳ هزار و ۴۰۰  تومان کاهش یافت.

امروز قیمت اونس جهانی طلا ۱۸۱۱  دلار اعلام شد.

نرخ طلا و سکه در پایان هفته گذشته

محمد کشتی آرای نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران آخرین نرخ معاملات طلا و سکه در هفته گذشته را به شرح زیر اعلام کرده بود. به گفته وی در هفته گذشته و با توجه به افزلایش چشمگیر قیمت دلار، سکه طرح قدیم با ۸۰۰ هزار تومان افزایش هفتگی به ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده بود. سکه طرح جدید با یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار تومان افزایش هفتگی در آخرین معاملات ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم‌سکه با ۵۵۰ هزار تومان افزایش هفتگی هفت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع‌سکه با ۵۵۰ هزار تومان افزایش هفتگی چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه یک گرمی با ۱۵۰ هزار تومان افزایش هفتگی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد می‌شد.

همچنین به گفته نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت هر مثقال طلای آب شده با ۳۶۲ هزار تومان افزایش قیمت هفتگی ۶ میلیون و ۲۰ هزار تومان و هر گرم طلای آب شده نیز  در آخرین معاملات یک‌میلیون و ۳۹۰ هزار تومان بود یعنی ۸۴ هزار تومان افزایش قیمت هفتگی داشت.  حباب سکه نیز با توجه به تقاضایی که  ایجاد شده بود در پایان معاملات هفته گذشته به یک‌میلیون تومان رسیده بود./همشهری

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها